DarkZhade Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Satt akkurat i kontakten til pcen, og da smalt det i strømforsyninga. Og lukta svidd.. Men pcen funker enda. Noen som vet hva som skjeddE? eller om pcen kan ta skade av deT? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Satt akkurat i kontakten til pcen, og da smalt det i strømforsyninga. Og lukta svidd.. Men pcen funker enda. Noen som vet hva som skjeddE? eller om pcen kan ta skade av deT? 8921701[/snapback] Trolig en kondensator som smalt, jeg vill ikke anbefale å bruke den videre. Hva slags PSU har du, og hvor lenge har du hatt den? Endret 22. juni 2007 av LAEN Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du bør nok skru opp PSU for å se hva som skjedde inni. Såfremt du ikke bryter noen garantisegl før du gjør det, da bør du prate med butikken du kjøpte den i først. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 hm, oki. er ikke sikker paa hvilken PSU det er. kan sjekke naar jeg kommer hjem. reiste til mallorca dagen det skjedde saa rakk bare skrive posten.. har 2 minutter igjen paa internett her saa kan finne info om den og n`r jeg kj0pte den, naar jeg kommer hjem =) takk for hjelpa Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Lukter det rart av PSU? En poppa kondensator lukter ofte skikkelig dritt. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Håper du tok ut støpslet får du dro... Endret 26. juni 2007 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 det lukta raketter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Da er det nok en kondensator. Hvis du ser små svimerker på toppen av en kondensator, så er den ødelagt og må byttes(om du ikke har elektronikkkunnskaper, er det lurest å sende den i retur) Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 oki. da sender jeg den i retur naar jeg kommer hjem^^, Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 hmm. finner ikke ut hvor jeg kjøpte den. har sjekket ordrestatus på netshop psdata og komplett.. eneste jeg ikke får sjekket er microplex. går det ikke an å finne ordrene sine deR? fant bare sporingsnummer Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 send en mail til microplex, de vet nok hvem som har kjøpt hva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå