DavidS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg syns det ahr blitt testet litt for mange kabinetter på overklokking.no i det siste, det er jo bare hyggelig med tester, 5 kabinetter bare i det siste. Den med vapochill var jo grei da for da var det klokking med i bildet også, men syns ikke kabinetter burde testes så mye, heller fokusere mer på cpu, skjermkort osv. Mener og huske dere fikk noen test maskiner fra komplett, en amd og en P4, P4 maskinen var den i Vapochill ikke sant? Men når kommer amd testen. Ellers er siden helt super.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 det at de tester kabinett er en meget bra ting i mine øyne.. flere og flere setter sammen hardware selv og er blitt obs på det at å ha et bra kabinett er et "must". det er ofte man sikler etter et visst kabinett men lurer på om det er verdt pengene, f.eks så overbeviste hw.no sin artikkel om lian li pc6099b meg om å anskaffe det likevel. hw.no skrev i sin test at deres xp 2700+ viste gode overklokkings egenskaper,jeg for min del hadde likt å se denne i en vapochill Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Overklokking.no er jo ikke bare overklokking, også casemods, da er det jo bra med test av kabinetter. forresten så har jo kabinettet mye med overklokking å gjøre med tanke på vifteplasser osv... Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kabinetter kommer vi nok til å fortsette å teste. Men jeg håper vi kan få til litt flere prosjekter i året som kommer. Når det gjelder AMD - maskinen, skal jeg komme med en artikkel på den. Må bare finne ut om CPU brente opp når jeg testa et vannkjølingssett som ikke gav nok kontakt... Har en hektisk testuke foran meg, så følg med! Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg syntes nå heller at de burde ha lagt en egen side med tester av kabinetter. (som f.eks. prosessorer å skjermkort, slik som dere ser i menyen!) Da jeg kjøpte datamaskinen min syntes jeg at det var litt få kabbinetter som det sto noe om på internett. Det meste som sto om dem var f.eks PSU MEDFØLGER IKKE, FULLTOWER å lignende. Jeg tar meg god tid å leser igjennom disse testene, og det er en ting dere andre som skal kjøpe kabinetter også bør gjøre! (jeg for min del skal lage et! ) SÅ for all del, fortsett med tester av kabbinetter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå