olemedkrutt Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hva skal jeg skrive i klagebrevet? Endret 22. juni 2007 av olemedkrutt Lenke til kommentar
orginal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Lurer også på det samme! Har du skikkelig godt grunnlag for å klage, eller bare prøver du likevel? Jeg har to veldig sterke 5'ere som jeg skal klage på. Håper på å bli satt opp i allefall en. Tror dere det hjelper med å argumentere med at jeg har to sterke, og at jeg synes det er urettferdig å bli "satt ned" i begge fagene? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg fikk 4 i naturfag vg1, og jeg har hatt en fremgang i karakterene mot slutten, men jeg har likevel ikke forsvart en 5. Læreren min sier selv at jeg vipper mellom 4 og 5. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Husk at det kun er de muntlige karakterene du kan klage på. Er i hvert fall slik her. Endret 23. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå