jokkebb3 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 lurer på om det finnes noen gadgets som "overvåker" temperaturer?? tenker da på prosessor og skjermkort Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vis du har Nvidia skjermkort så skal det være en temp. måler som du kan lese av på inne på skjermkort innstillinger et selle. Er noen år siden jeg brukte det, så er litt usikker på eksakt hvor. Sempron. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 lurer på om det finnes noen gadgets som "overvåker" temperaturer??tenker da på prosessor og skjermkort 8921605[/snapback] Everest har støtte for sidebar gadget, konfigurerbar og kan vise alt mellom himmel og jord om dette er ønskelig. http://www.lavalys.com/ Er forøvrig sannsynligvis det beste systeminfo programmet som finnes. Lenke til kommentar
jokkebb3 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 takker for svar. har everest, men visste ikke om denne funksjonen. nå vett eg... Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 takker for svar. har everest, men visste ikke om denne funksjonen. nå vett eg... 8921989[/snapback] Jau den er litt bortgjemt "File -> Preferences" Satt min til å boote med Win og autominimere seg til tray. Fungert fint både i XP og Vista. Tre mulige måter å vise infoen på, Vista sidebar, trayikoner og på desktop. Burde holde Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Enten det, eller du kan ta en titt på Samurize. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå