Kennet_H Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg kjøpte crash i går kveld og satt oppe til langt på natt med det husker crash var det første spilet jeg hadde på ps1. Kom meg litt over halvveis på den andre øya men så gadd jeg ikke mer kunne ikke huske det var så vanskelig jeg heller Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Spillet funka ikke hos meg. Får bare feilmelding. Bortkasta penger. Har lest at flere andre har problemer også, uten å funnet noe løsning. Problemet oppstår hvis du har US PS3 og laster det ned fra EUROPA shoppen! Latterlig at de ikke kan ha en advarsel på dette. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Da kommer sikkert Medievil neste helg sammen med Jumping Flash og Everbodys Golf For disse spillene skulle også komme iløpet av Juni dermed må de komme neste fredag Skal ihvertfall ha Medievil av dem :!: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Spillet funka ikke hos meg.Får bare feilmelding. Bortkasta penger. Har lest at flere andre har problemer også, uten å funnet noe løsning. Problemet oppstår hvis du har US PS3 og laster det ned fra EUROPA shoppen! Latterlig at de ikke kan ha en advarsel på dette. 8935003[/snapback] Kjøp fra den amerikanske shoppen da. Jeg har kjøpt både fra usa og europa shop og begge funker på min pal ps3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jøss, meget bra priser ute og går her ja! Tror nesten Wipeout må inkasseres. Men åssen er det med Jap/US konsoll kontra VISA korten får oss på berget? Er det bare til å bruke villt og gale uavhengig av region på kontoene? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jøss, meget bra priser ute og går her ja! Tror nesten Wipeout må inkasseres. Men åssen er det med Jap/US konsoll kontra VISA korten får oss på berget? Er det bare til å bruke villt og gale uavhengig av region på kontoene? 8935275[/snapback] Nei, problemet er at norsk visa ikke funger på amerikanske shoppen, ivertfall ikke sist jeg sjekket .. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Funket bra å bruke norsk Visa sist jeg prøvde. Var vel for litt over 2 uker siden. Er også flere her på forumet som har brukt norsk Visa uten problemer. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Jøss, meget bra priser ute og går her ja! Tror nesten Wipeout må inkasseres. Men åssen er det med Jap/US konsoll kontra VISA korten får oss på berget? Er det bare til å bruke villt og gale uavhengig av region på kontoene? 8935275[/snapback] Nei, problemet er at norsk visa ikke funger på amerikanske shoppen, ivertfall ikke sist jeg sjekket .. 8935551[/snapback] Går bare flott med norsk visa nå Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Syns det er best med gratis spill jeg XD Hehe.. Har ikke helt fiksa det med kort enda Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Går bare flott med norsk visa nå 8935808[/snapback] Hvordan har du registrert deg på den amerikanske\japanske kontoen? Måtte du ikke bruke adresse fra den regionen. Får du ikke feilmelding når den adressen ikke samsvarer med adressen til kortet ditt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Fikk den før, men ikke nå Ser ut som om sperren er fjernet! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Herlig! Det må jeg sjekke ut. Er et par stilige spill på US-nettverket jeg kunne tenkt meg. Er det mye interessant på Jap-nettverket? Helst noe med engelsk tekst. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Herlig! Det må jeg sjekke ut. Er et par stilige spill på US-nettverket jeg kunne tenkt meg. Er det mye interessant på Jap-nettverket? Helst noe med engelsk tekst. 8935954[/snapback] Jeg fant en demo av et spill som heter folk souls eller noe. Man skal gå rundt og prate også slåss litt. Skjønte ikke så mye av det Er det noen steder der jeg kan sjekke hva som kommer ut på japansk og amerikansk PSN? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen spørsmål når det gjelder å få PS1-spill inn på PSP: Er det mulig å få PS1-spill inn på en PSP uten å bruke PS3? Jeg har noen PS1-spill liggende, er det mulig å overføre spillene til PSP-en, f.eks. ved hjelp av en datamaskin? (legger til at jeg spør om dette er mulig på en lovlig måte, ellers kommer det 20 sinte innlegg i løpet av 2 sekunder) Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Noen spørsmål når det gjelder å få PS1-spill inn på PSP: Er det mulig å få PS1-spill inn på en PSP uten å bruke PS3? Jeg har noen PS1-spill liggende, er det mulig å overføre spillene til PSP-en, f.eks. ved hjelp av en datamaskin? (legger til at jeg spør om dette er mulig på en lovlig måte, ellers kommer det 20 sinte innlegg i løpet av 2 sekunder) 9012205[/snapback] Ja, der er mulig. Sjekk sticky om OE-firmware/downgrading. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Der stod det ja, takk Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg skal kjøpe meg Tekken DR i dag tenkte jeg ! Har ikke fått kjøpt det enda siden Pappa alltid jobbber.. Han har kort Men er det like stort som Tekken 5? Med alle de samme tinga? Hva er det som er nytt og bedre? Det skal være noen nye folk trur jeg. det har jeg sett på et bilde Også bedre grafikk Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bedre grafikk, 2 nye folk, men det mangler enkelte funksjoner.....Men det kommer snart en online mode så absolutt verdt det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå