UrgeLoL Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 CaC - £4.99 Rampage World Tour - £1.99 PSone Games Jumping Flash - £3.49 Wipeout -£3.49 Crash Bandicoot - £3.49 Sjekk selv for norske priser!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Calling All Cars 65 kr Rampage 25.26 kr Wipeout 40 kr Crash Bandicoot 40 kr Jumping Flash 40 kr Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Gode norske priser Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Noen som har prøvd calling all cars enda? Er det mulig å betale på en annen måte enn visa? Skulle det ikke være slike kort man kunne kjøpe i butikker? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kjøpt meg Calling All Cars og Crash Crash Bandicoot Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 De PS-kortene er bare tilgjengelig i Japan for øyeblikket slik jeg har forstått, husker ikke om det var mulig å bruke andre kort enn Visa, siden jeg hev over 800 kroner i lommeboken første gang jeg registrerte meg, og har ikke hatt bruk for å fylle på enda. :-/ Har ikke testet Calling All Cars enda siden jeg ikke har kjøpt meg ny trådløs router enda, men er ett parfolk som kjøpte det da det kom ut i US-butikken som har snakket om det her på forumet, tror jeg, dersom du søker. Rampage tror jeg er ganske gøy dersom du er flere som spiller på samme maskin (husker vi spilte mye 3-player på Amiga'en), men sannsynligvis har det tapt seg mye til å være verdt å innvestere i på 1-player. Vil tippe Crash Bandicoot & Jumping Flash er 2 plattformere, som egner seg for barn mener jeg å huske, selv om sikkert mange andre liker det også. Wipeout kjenner alle, har sikkert bedre versjon på PSP men er helt sikkert verdt pengene for musikken sin del. Meget bra oppdatering denne gang, tipper jeg kommer til å kjøpe alle spillene så snart jeg får tilbake routeren. :-) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Lurer nesten på om jeg skal kjøpe meg Wipeout... Selv om jeg har det på cd fra før... Hva slags spill er Jumping Flash? Synes å huske det var et spill som kom ut omtrent rett etter lanseringa av Ps1? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) An evil and demented scientist named Baron Aloha is planning to remove Organism-Occupied pieces of land from a planet known as Crater Planet, using his gigantic land-lifting machines. As the residents of Crater Planet call for help, the Universal City Hall (a universal version of Interpol) sends one of their agents, a robotic bunny named Robbit, to stop Aloha and save Crater Planet from emptiness. http://en.wikipedia.org/wiki/Jumping_Flash! Endret 22. juni 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
shaker Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Koiperte Crash Bandicoot over på PSP og spilte litt i ettermiddag ... kunne ikke huske at det var så irriterende vanskelig Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvorfor finner jeg ingen demoer av disse spillene? Har lyst til å teste ut CaC før jeg eventuellt kjøper det. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Umulig. Sjekka på US-shopen og. Ingen demo av spillene der heller. Heldigvis er det ikke store summer man kaster bort om spillet viser seg å være kjipt. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Kjøpte meg Rampage og Crash Bandicoot :!: Crash er en skikkelig klassiker som er utrolig bra, rampage er ikke spesielt bra men billig. Det er likevel en klassiker det også å er ganske morsomt en stund Edit: Post nummer 300 :!: Endret 23. juni 2007 av master_al Lenke til kommentar
shaker Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kan man spille Calling All Cars med folk fra USA? Ingen av de andre spillene jeg har har tilgang til noe annet en servere i Europa Lenke til kommentar
albions Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For de som har spillt Rock n`Roll racing på snes, kan Calling All Cars sammenlignes med dette ? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det ligner litt men istedenfor å kjøre løp så skal man "skåre mål". Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Må jeg kopiere over på PSP eller kan jeg spille crash bandicoot på PS3en ? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du kan spille det på begge to. Ser best ut på PSP siden skjermen er såpass liten men er fortsatt moro på PS3. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du kan spille det på begge to. Ser best ut på PSP siden skjermen er såpass liten men er fortsatt moro på PS3. 8934152[/snapback] Så kult!! SKal kjøpe crash nå!! Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nesten on topic: Jeg synes Calling all Cars er litt oppskrytt. Absolutt et morsomt spill, men kun i små doser. Det blir fort veldig repeterende med de små - og få - banene hvor målet alltid er det samme. Heldigvis var det temmelig billig, så kjøpet gir jo forholdsvis ok valuta. Er jeg den eneste som har problemer med å spill CaC over internett? Får en connection to server-feilmelding hver gang jeg prøver. For alt jeg vet er det ti ganger morsommere å spille mot andre mennesker. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Calling all Cars var absolutt et kjekt spill, men litt ensformig, du kan liksom ikke gjøre noe annet enn å kjøre på 4 forskjellige baner(om jeg husker riktig) og vinne biler som ikke er så forskjellig fra andre annet enn på utseende. og i tillegg finnes det bare 3 forskjellige våpen utpå banene... har ikke testet online, eller multiplayer, er nok en del gøyere, angrer ikke på kjøpet iallfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå