sgaah Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Heisann, nå har jeg prøvd meg en del på google men finner ikke helt det jeg er på jakt etter. Det som jeg er på leter etter er ett program som lar meg lage min egen installasjons dvd/cd med mine favoritt programmer. Med andre ord samle alle programmene i en fin meny og med en slik fin autorun sak. Kanskje litt vanskelig forklart men satser på at dere forstår Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Denne, også har Adobe et program, men det hvet jeg ikke hva heter.. Sempron Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen hjertelig Akkuratt dette jeg var på jakt etter. Er ikke så lett å finne noe når du egentlig ikke vet hva leter etter Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen hjertelig Akkuratt dette jeg var på jakt etter. Er ikke så lett å finne noe når du egentlig ikke vet hva leter etter 8922376[/snapback] Den var ny Den må brukes vis jeg trenger noen anbefalinger Sempron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå