iNeo Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Denne filmen var jo helt forferdelig, men det der må være det værste av det værste. Her i Norge, tror jeg ikke det er slik. Her hvor jeg bor på landet, er det mange fjøs og ALLE dyrene blir behandlet bra. 9011549[/snapback] Jeg har vært i flere slakterier her i Norge, bla. i Trondheim, Oppdal osv, hovedsaklig i Sør-Trøndelag. Av det jeg så ble dyrene behandlet veldig bra, noe som også blir gjenspeilet på kjøttet, jo mer avslappet dyret er, jo mørere blir kjøttet. Dyrene ble gitt et elektrisk støt, da blir de til grønnsaker, så blir strupen kuttet av, denne prosessen skjer veldig kjapt. Det høres ganske fælt ut, men dyrene kan ikke ha kjent noe mye. Jeg har også vært i mange fjøs igjennom tidene, og her er hvertfall bøndene glad i dyrene sine, de behandler de som kjæledyr. 9155386[/snapback] Helt sant! Så dere trenger ikke å uroe dere for at kjøtt fra dyr som blir behandlet på denne måten kommer i deres munn. Endret 27. juli 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det er jo faen ikke det det er sankk om, dette har ikke noe med at jeg skal spise kjøtt med god samvittighet, det er har med at dyr lider generelt på grunn drittsekker som ikke har respekt for dyr. Jeg skulle gjerne tatt en hagle og slaktet disse folkene, da hadde de vist et annet ansikt da. Blir så sykt provosert av slike videoer Har nesten ikke ord..... Det simpeltten jævlig Lenke til kommentar
Krikky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det letteste hade vært å avlive dyrene raskere enn du blunker omtrent, og deretter late som om de lever, og hogge av dem hue og ræva etterpå Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Haha, må nesten fyre opp biffen min snart. Fuck PETA. Samme gamle dritten de spyr ut om og om igjen. Endret 20. august 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Trenger ikke å bli veggis, men å spise mer frukt/grønt og ting på siden av kjøttet minimerer kjøttinntaket og er fryktelig sunt for deg. Skulle alle spist samme mengde kjøtt som oss hadde eneste utvei vært industridyrehold slik de driver det mange steder i USA, ikke særlig dyrevennlig. Som en sidenote skal det sies at jeg misliker PETA intenst, men er like fullt aktiv dyreverner og med i en haug miljø/dyrevernorganisasjoner. PETA stiller dog i en egen klasse med stunts og skremselspropaganda, det eneste de gjør er å få folk til å mislike dyrevernere. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Når jeg ser ordet slakter, tenker jeg på de creepy folka i filmen Hostel *grøss* Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Når jeg så dette ble jeg forbannet. Det er ikke slik det er. Iallefall ikke med storfe. De blir faen ikke behandlet sånn hverken i fjøset eller på slakteriet (de vi bruker og de andre vi har brukt). De jævla vaggisene har filma fra de værste stedene i verden og prøver å få folk til å tro at det er sånn overalt. Vennligst ikke kom med stygge kommentarer. Endret 20. august 2007 av Pretorius Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Slik jeg ser det, så ser det ut som det er fra USA, men så kan jeg ta feil. Selvfølgelig skjer det ikke så ofte som filmen skal ha det til, men det skjer. Ett tilfelle er ett for mye. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Perverst, rett og slett. Perverst. Men jeg vet at det er bedre standard på norske slakterier, tross alt. Men alikevel tviler jeg ikke på at det skjer jævelskap der inne og. Noen som har sett Smaken av Hund? Kritisk film om våre kjære Tine, Gilde etc. Veldig bra film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå