Henrikenn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Når jeg så denne filmen slå jeg i veggen 4 ganger. Jeg kan ikke fatte at noen kan være så følsesløse og drive av slik. ADVARSEL! KAN VÆRE FRYKTELIG STØTENDE! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ADVARSEL! Noen som veit om noen orginisasjon man kan melde seg inn i som er veldig mot slikt? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 http://www.vegetar.com/ :!: Har noen bekjente som er vegetarianere på grunn av det filmen du postet beskriver. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tør ikke å se, hva er det som skjer? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg tør ikke å se, hva er det som skjer? 8921932[/snapback] Forholdene på slakterier. Dreper dyrene uten bedøvelse. Kastrerer,klipper ører/haler av griseunger uten bedøvelse Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 http://www.vegetar.com/ :!: Har noen bekjente som er vegetarianere på grunn av det filmen du postet beskriver. 8921919[/snapback] Heh, joda slike filmer er ganske brutale å se på, men jeg glemmer dem som regel 5 min etter jeg har sett filmen, og når jeg spiser grillmat så tenker jeg bare på hvor saftig kjøttet er Lenke til kommentar
MrHansen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det der var.... ja! Sykt rett og slett! Gris unger som blir sterilisert uten bedøvlese! Åssen greier de folka å sove om kvelden?!! Men som Bruktbilen sier, man greier på en aller annen måte å glemme filmene kort tid etter at men har sett dem... det er ikke bare sykt, men også trist og frusterende å se på eller tenke på at slikt skjer, men tror ikke det vil hjelpe å slutte med å spise kjøtt... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jaja, trenger vel ikke å bli vegetarianer etter på ha sett den filmen vel? Er ikke verre enn å kjøpe norskt kjøtt det, Mattilsynet og KSL hadde kappa hendene av norske bønder før forholdene hadde blitt så ille her til lands. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) "narrated by Alec Baldwin". Jaja. Edit: Sånn bortsett fra det, så orka jeg ikke se mer når delen med grisungene kom. Vil nok ikke stoppe å ete kjøtt, for å si det sånn, men var allikevel ikke morsomt å se på. Endret 22. juni 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Greit at behandlingen dyrene får i denne videoen ikke hører hjemme noen steder. Men PETA har jeg lite til overs for. Den skrekkvideoen der skal altså skremme meg til å bli vegetarianer? Syns det er en utrolig dum måte de fremstiller budskapet sitt på. Overraskende er det jo ikke, de er jo viden kjent for akkurat denne typen video. Når de i tillegg får en kjendis til å være forteller, ja da, da må man jo bare høre etter. Dyr skal behandles ordentlig og selv om det er USA så regner jeg sterkt med at det fins visse forskrifter som man skal følge. Se Bullshit! sitt program om PETA, klar over at dette programmet ikke er verdens mest objektive og inneholder noen pussige vinklinger, men det er noen interessante opplysninger i den episoden. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kunne ikke sagt det bedre, er helt enig. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Sterk film Det synd i dyrene, og de som påfører dem den smerten burde vært skutt! Slikt skjer heldigvis ikke i Norge. Men filmen får meg ikke til å slutte å spise kjøtt. Endret 23. juni 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tror faktisk jeg ikke orker å se denne filmen. Jeg trekker alltid paraleller til dyr som jeg er glad i, noe jeg rett og slett ikke orker. Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) dem viste vel egentlig bare frem verstingtilfeller i den filmen, bra eksempler på slakting gidder dem ikke bry seg om. bare overdrivelse for å skremme folk og få dem til å bli vegeterianere. Mer "human" slakting Endret 4. juli 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tror de fleste norske slaktere er flinke på dette med human slakting. Det finnes selvfølgelig skrekkhistorier her i Norge også, men situasjonen bedrer seg stadig. Etterhvert som vi forbrukere har begynt å etterspørre økologiske produkter som for eksempel solegg fra utegående/frittgående høns som spiser økologisk for bedrer jo situasjonen seg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 http://www.youtube.com/watch?v=pYKdsIHE3is http://www.youtube.com/watch?v=Vu17ZbAIcQc...related&search= http://www.youtube.com/watch?v=_DkjM1B5kpI...related&search= Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Denne filmen var jo helt forferdelig, men det der må være det værste av det værste. Her i Norge, tror jeg ikke det er slik. Her hvor jeg bor på landet, er det mange fjøs og ALLE dyrene blir behandlet bra. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Heldigvis folkens så er det ikkje nødvendig å bli veganere så lenge dere lever i norge ivertfall. Dyr her får ei heilt anna behandling. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Grusom film. Hvordan noen får til å behandle dyr på den måten, for så å gjemme seg bak et eller annet tåpelig argument er noe jeg ikke forstår. Idioter. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 FY FAEN... Når jeg såg den kua hengenes, og blodet rant ut av halsen og nesen, holdt på å spy... Har sett andre PETA videoer også, og det er direkte jævlig... Hadde jeg hatt en sjangs til å drepe de som gjør slikt mot dyr, hadde jeg ikke nølt et sekund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå