karamba Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har lyst til å lage en 80 til 120mm fan-adapter (evt 60 til 120mm), slik at jeg kan bruke en 120mm vifte på cpu-kjøleren. Har lett i utallige forum etter andres erfaringer med dette uten å finne noe. Er det en åpenbar årsak til dette? Burde jeg la være å prøve på hovedmaskinen min? Lenke til kommentar
Duffbeer Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Kjøp heller et 80-120mm adapter (funnel) hos 3dfxCool! Koster ikke mer enn 55 kr. Så slipper du å kødde med det selv... Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Helt enig med Duffbeer. kjøp et som er ferdig. Du kan jo også beste 120 vifta i den øverste AGP/PCI slåtten og vinkle vifta over CPU. Det gjorde jeg på en gammel PC og funka bra. Bare pass på å skru den godt fast slik at den ikke ramler ned vis du prøver på dette. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg har bygget om hele "karroseriet" på kabinettet, og har en dukt på siden for å føre inn luft. Å feste saken er ikke problemet. Alternative luftinntak er nok ikke en option (pga designen..). Det jeg lurer på er vel egentlig om det er noe i veien for å bruke en 120mm Enermax på en CPU-kjøler. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Funker jævlig bra! Se her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=79314 Agrippa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå