mau5trap Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hallois. Etter at min maskin var 7 uker på service (forbanna elkjøp!) så hadde det kommet oppdatering på både antivirus, service pack og Mozilla Firefox. Firefox funket fett, helt til jeg oppdaterte det. Da fikk jeg opp samme meldingen man får om man ikke er koblet til internett. Det rare er at internett explorer fremdeles fungerer helt fett. Avinstalerte firefox og reinstalerte det, uten noe resultat. Instalerte også Opera, men har samme problemet der noen som har peil? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Firefox og Opera blir blokkert av din brannmur. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Firefox og Opera blir blokkert av din brannmur. 8923324[/snapback] var det jeg også fant ut til slutt jævla norton som fulgte med PCen dritt gikk amokk på alle internett programer Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 jævla norton 8932687[/snapback] Merkelig nok sa jeg også noe av det samme sist(e) gang jeg brukte den. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 jævla norton 8932687[/snapback] Merkelig nok sa jeg også noe av det samme sist(e) gang jeg brukte den. 8932936[/snapback] rart med det igrunn Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jævla Norton... det e visdom på høyt nivå... Vil du ha skikkelig brannmur så last ned Zonealarm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå