Guybrush Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvor får man tak i billig minne til Apple Ibook ? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Sett i prisguiden? Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Har vel ikke noe minne til Mac der vel ? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 kingston har sikkert minne for denne maskinen. Send en mail til kingston og du får svar etter noen dager på hvilken type som passer. så er det bare å finne rimeligste butikk. ble mamoz på meg når jeg skulle ha til min compaq. 1221+porto for 256 brikke. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har vel ikke noe minne til Mac der vel ? Kommer ann på hvilken type en Mac bruker da? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 RAM til en iBook er samme RAM som ellers til bærbare. iBooken bruker SO-DIMM. PC100 typen. Det burde gå helt greit og bruke PC133 også. Se foreksempel på www.psdata.no på minneseksjonen for bærbare.. som du vil se, er også prisene mye lavere enn for "orginalt" Mac minne... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 OK. Takk skal dere ha... Da er det bare å bestille :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå