hokuspokus111 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Jeg har et eldgammelt tastatur og jeg vil kjøpe meg et nytt og billig, men jeg finner ingen tastatur som har æ,ø og å. Tastaturet må også være billig. Så kan noen sende en link til et billig tastatur som har æ, ø og å? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det virker som om det er noe informasjon som manler i posten din. For jeg må anta at du i det minste vet at det ikke selges tastur i Norge UTEN de tastene. så da lurer jeg på hvor du prøver å kjøpe tastatur fra som ikke har det. Men konklusjonen må vel nesten være det samme uansett. Kjøp i Norge så får du ikke noe annet. AKIRA Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Det virker som om det er noe informasjon som manler i posten din. For jeg må anta at du i det minste vet at det ikke selges tastur i Norge UTEN de tastene. så da lurer jeg på hvor du prøver å kjøpe tastatur fra som ikke har det. Men konklusjonen må vel nesten være det samme uansett. Kjøp i Norge så får du ikke noe annet. AKIRA 8921093[/snapback] Men på norkse nettsider er det et bildet av tastaturet og der er det ikke æ,ø og å!! Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Men på norkse nettsider er det et bildet av tastaturet og der er det ikke æ,ø og å!! 8921123[/snapback] De bruker nok standardbilder av tastaturmodellen. Bestill i vei, evt send en mail først til webshopen og spør for sikkerhets skyld. lykke til ! M. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg hadde Logitech Ultrax tastatur før det jeg har nå, det var det hvertfall Æ, Ø og Å på. Kosta ikke stort heller og nydelig å skrive på. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Om du bestiller et tastatur i norge, FÅR du et tastatur med æøå om ikke noe annet er nevnt. De bildene viser kun designet på tastaturet, mens tastene ikke nødvendigvis stemmer med den du får. Grunnen er vel at produsentene for tastaturene selger tastaturer på mange forskjellige land, og det kan virke litt tungvindt å ta bilde av hvert eneste tastatur de selger fordi noe av tastene er byttet om for å tilpasse språket tastaturet skal brukes til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå