Gå til innhold

Ny Spel-PC: ~10k, + komponenter server ~5k

Gjest Slettet+9871238947

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871238947

Så eg fekk eit nytt gForce 8800 GTX til jul, og det er sjølvsagt ikkje kompatibelt med det oppsettet eg har no. Så då må ein oppgradere maskina. Er ei stund sidan eg har fulgt med på kva som skjer, så hadde håpa på litt hjelp når det gjaldt valg av ymse komponenter. Det eg treng er sjølvsagt:

CPU

Hovudkort

Ram

Mus, tastatur

og kva enn eg har gløymt.

Ynskjer godt ei ganske stillegåande maskin, og om nokon veit om noko ein kan gjere for å hindre støvsamling? Maskina no veg 10kg meir pga alt støvet som har samla seg (det utgår å vaske leiligheten! =P )

Skal kjøpe gamepad, og tenkte litt på Über Gamepad ftw. XD

Og tenkte på å sette inn ein ekstra 74gb 10k rpm disk, og køyre raid saman med den eg har.

Tenkte eg skulle oppgradere kabinettet au, og vurderte eit Antec P180B/P182. Har fått høyre at Antec har evi tunge kabinett, og eg må heller velge Lian Li, fordi nokon elskar Lian Li. Men så har eg igjen ein bror som er veldig nøgd med P180B

Så skal eg au nytte den gamle maskina som server. Denne har ei 550W straumforsyning. Kan eg bruke denne på spel-PC og kjøpe ei mindre straumforsyning til serveren? Eller er det betre å berre skaffe seg ei ny og betre?

Elles vil eg ha nytt kabinett til serveren au, og vurderte eit Cooler Master "Stacker", og så har eg au lyst til å sette inn eit par-tri 500gb disker i raid, og vart forelska i denne

Etter rask hovudrekning hadde eg rekna med å bruke ca 10k på spel-pc, og rundt 5k på server-kabinett og disker. Skjerm trengs ikkje.

Så kva er dommen?

Og til informasjon, litt sys-spec frå maskina eg har:

AMD 3700+

gforce 6800 Ultra

1gb ram

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...