Pålarn Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei. Har satt opp en Linksys WRT54G med DD-WRT Firmware. Lurer på hvordan jeg får konfigurert den til å gi ut automatisk IP på trådløst nettverk? Hadde samme problemet med den orginale firmware, så DD-WRT har ikke noe med saken å gjøre, og har samme funksjoner som den orginale! -PålMartin Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 WRT54G har innebygget DHCP, skal ikke måtte konfigurere dette.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Resett routeren ved å tykke en pennespiss inn bak i 10 sek (til leds blinker). Da kommer den opp med fabrikkinnstillinger og skal fungere med DHCP. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Er dette riktig? Så egentlig skal jeg motta automatisk IP? Skal jeg endre DHCP Type til: DHCP Forwarder (istede for DHCP server) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Med disse innstillingene skal den dele ut ipadresser med 192.168.1.xxx automatisk. Sikker på at du har PC som tar imot automatisk IP? Hvis dette kun skjer på trådløsforbindelsen så ligger trolig feilen i kryptering e.l. Endret 22. juni 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Nå fungerer det Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå