Gå til innhold

Dn.no "-Førstefødt smartest"

Anbefalte innlegg

Feil kategori? Trykk her-> p_report.gif

Da er du trolig mer intelligent enn dine yngre søsken. Det kommer fram i en ny norsk undersøkelse.

Link

Noen som har lest dette?

Noen som har "erfaring" om dette stemmer i praksis?

Synes slike ting alltid er spennende å lese om(dog litt kjedelige for de som er yngst blant flokken i dette tilfellet).

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xHHpelJc

Utifra skoleprestasjoner å dømme er jeg som minstemann 'smartest'. Nå kan jeg ikke si at jeg er smartere enn mine brødre, da mellomrommet mellom meg og eldstemann er 9 år. Dessuten kommer det langt flere faktorer inn i regningen når man skal regne ut komplett intelligens. Jeg kan ikke skryte på meg å være den mest sosiale intelligente i familien for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Dette klinger bra i mine ører. Lillesøstra mi skal opp i 9. klasse, jeg skal begynne på videregående nå til høsten. Og hvis jeg sammenlikner meg selv da jeg var på hennes alder, hadde jeg veldig mye mer vett enn det hun har nå.

I tillegg får hun dårlige karakterer, jeg fikk så godt som kun 5-ere og 6-ere da jeg var like gammel som henne.

Lenke til kommentar

Haha, det er nok ikke mange som vil innrømme at søsknene er smartere om det skulle være tilfelle :!:

Dog kan jeg kommentere én ting:

Stemmer for meg

Men:

Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart

8920544[/snapback]

Autisme, i alle fall milde former, som du kaller det, har ingenting med intelligens å gjøre.

Lenke til kommentar
Haha, det er nok ikke mange som vil innrømme at søsknene er smartere om det skulle være tilfelle :!:

Stemmer for meg

Men:

Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart

8920544[/snapback]

Autisme, i alle fall milde former, som du kaller det, har ingenting med intelligens å gjøre.

8928354[/snapback]

Sa han det da?...

Lenke til kommentar

Stemmer for meg

Men:

8920544[/snapback]

8928354[/snapback]

Sa han det da?...

8935990[/snapback]

"Stemmer for meg, men det er kanskje ikke så rart, fordi..."

Det var ikke ment som noen anklage :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...