Ozelot Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Feil kategori? Trykk her-> Da er du trolig mer intelligent enn dine yngre søsken. Det kommer fram i en ny norsk undersøkelse. Link Noen som har lest dette? Noen som har "erfaring" om dette stemmer i praksis? Synes slike ting alltid er spennende å lese om(dog litt kjedelige for de som er yngst blant flokken i dette tilfellet). Endret 22. juni 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Stemmer for meg Men: Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 stemmer ikke hos meg. Jeg er smartere enn min eldre søster:) Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Stemmer ikke helt her heller tror jeg, guttene i familien min er ikke så skolesmarte, men ganske sosialt intelligente. Samme med jentene, selv om de har lengre utdannelse. Så ser ikke stor forskjell på yngste og eldste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xHHpelJc Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Utifra skoleprestasjoner å dømme er jeg som minstemann 'smartest'. Nå kan jeg ikke si at jeg er smartere enn mine brødre, da mellomrommet mellom meg og eldstemann er 9 år. Dessuten kommer det langt flere faktorer inn i regningen når man skal regne ut komplett intelligens. Jeg kan ikke skryte på meg å være den mest sosiale intelligente i familien for å si det sånn... Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Stemmer ikke helt her heller! 5 søsken. Lillesøstra er veldig intelligent! Alle her har helt klart forskjellige kvaliteter! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Stemmer hos meg. Lillebroren min er psykisk utviklingshemmet og lillesøstra mi er 11 år gammel Endret 22. juni 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Stemmer ikke hos meg. Smartest og yngst. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Stemmer hos meg. (selv om min lillebror får bedre karakterer) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dette klinger bra i mine ører. Lillesøstra mi skal opp i 9. klasse, jeg skal begynne på videregående nå til høsten. Og hvis jeg sammenlikner meg selv da jeg var på hennes alder, hadde jeg veldig mye mer vett enn det hun har nå. I tillegg får hun dårlige karakterer, jeg fikk så godt som kun 5-ere og 6-ere da jeg var like gammel som henne. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Haha, det er nok ikke mange som vil innrømme at søsknene er smartere om det skulle være tilfelle :!: Dog kan jeg kommentere én ting: Stemmer for meg Men: Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart 8920544[/snapback] Autisme, i alle fall milde former, som du kaller det, har ingenting med intelligens å gjøre. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Du har jo tilfeller der autister er ekstremt intelligente også da. Lenke til kommentar
Kasparov Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Haha, det er nok ikke mange som vil innrømme at søsknene er smartere om det skulle være tilfelle :!: Dog kan jeg kommentere én ting: Stemmer for meg Men: Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart 8920544[/snapback] Autisme, i alle fall milde former, som du kaller det, har ingenting med intelligens å gjøre. 8928354[/snapback] Sa han det da?... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Haha, det er nok ikke mange som vil innrømme at søsknene er smartere om det skulle være tilfelle :!: Dog kan jeg kommentere én ting: Stemmer for meg Men: Nest eldste broren min har downs syndrom, den yngste har den mildeste formen for autisme, så er kansje ikke så rart 8920544[/snapback] Autisme, i alle fall milde former, som du kaller det, har ingenting med intelligens å gjøre. 8928354[/snapback] Sa han det da?... 8935990[/snapback] "Stemmer for meg, men det er kanskje ikke så rart, fordi..." Det var ikke ment som noen anklage Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Dette stemmer for min del også. Har alltid gjort det en del bedre på IQ tester, hjernetrim o.l., enn min yngre bror, selv hvis man fraregner aldersfortrinnet mitt. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er smartest, og er minst på lik linje som han i sosial status. 2 års forskjell. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er viktig å få med seg at undersøkelsen ikke sier at det er slik i *alle* familier. I mer enn 4/10 er det ikke slik. Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stemmer her, jeg er kjempedum i forhold til min elegante og taktfulle matematiker av en bror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå