Joney Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Så detta er altså en tråd hvor folk skal ramse opp det de har gjort i fjortisfylla? Uhm, meningsfullt. Sikkert kjempe mange som er gira på å lese rapporter fra buskknull-07.. trur du er på feil plass.. Så gøy. 8920539[/snapback] Secound that.. Endret 22. juni 2007 av Joney Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvorfor skal man gjøre noe "kødd" fordi man slutter på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vi (les: jeg) gjorde ingenting, satt bare på forumet Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Til alle dere som gikk ut av 10. klasse, gjorde dere no kødd om natta ? fortell! på vår skole gjorde vi ikke så mye da politien var tilkallt til å patruljere. men vi satte mål og borden forran ingengen til lærarene og bussane og så stengte vi hovudingangen med å stripse fast et bord *skriveleifs 8920293[/snapback] Nei, selvfølgelig har vi ikke så lite respekt ovenfor skolen. Vil heller bli husket positivt. Det er som regel driit morsomt og gøy. Aldri gjort noe galt i undomsårene eller? da har du gått glipp av noe gitt. 8921655[/snapback] Eneste dumme jeg har gjort på skolen er vel å havne i slosskamper, men det skjer ikke lenger. Og så snuste jeg da jeg gikk i 8 Endret 22. juni 2007 av DNA Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 alle på ungdomskolen snuser og sann er det Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 drakk meg wasta oppe på skolen og vokna dagen etter på av 8 og 9 klassinger som var på vei til skole avsluttning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå