vihovde Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvordan fjerner man best "gammel" (48 timer gammel) kjølepasta fra CPU og kjølevifta ? Har problemer med temp. (55 grader idle) og vil legge på nytt, da jeg muligens har hatt på for lite første gang. Hvor mye skal det egentlig til av denne pasten ? Noen bra linker ? Noen som har samme CPU og kjølevifte ? Hva er deres temp (idle) ??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Isopropanol er bra til å rense med. Hvis pastaen dekker hele kjernen, har du ikke hatt for lite, det skal kun være et syltynt lag. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ja isopropanol er ganske bra.. rød sprit funker også. I kondensfjerner er det isopropanol, og det får du nok kjøpt på din lokale bensinstasjon. - Azton Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Les guiden på www.overklokking.no Beldig fin guide som viser hvor mye som skal på og lignende. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg gikk ned 20c på og ta vekk mye kjølepasta på den gammle vifte kjølinga. nå skal jeg snart hjem fjerne litt fra da fatter hjalp til med vannkjølinga.. han tok liksom på halve tuben min Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 http://www.overklokking.no/guides/kt133goop/index.html Lenke til kommentar
mastodon Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg kjøpte neglelakkfjerner og brukte den sammen med noen q-tips.. det funker meget bra! var ikke igjen noe av den orginale kjølepastaen når jeg var ferdig8) men pass på at det ikke er Aceton i den! viktig! falig stoff.. Søla litt ren aceton på HKet mitt uten å se det to uker etterpå hadde det begynnt å etse... fikk renset det men d var så vidt.. den mykner plastikk og trekker inn i den... Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Bruk isopropanol, fåes kjøpt i jernvarebutikker f.eks. Maxbo. Koster ca. 45 for en liter. Rødsprit inneholder fett og er ikke like bra med tanke på at varmen skal ledes vekk. m0rg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå