Ickz Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 var litt usikker på om jeg skulle poste dette her eller på microsoft delen av konsoll forumet, en moderator får flytte posten om han mener den er posta feil. Jeg har da kjøpt meg en xbox 360 som jeg gjerne vil ha internett på, Switchen i huset er ganske langt unna rommet mitt så å dra en kabel er ikke et alternativ. boxen står på rommet mitt hvor jeg også har min pc som bruker trådløs tilkobling. Jeg kjøpte meg da en crossover tp kabel hvor tanken var å bruke den mellom pcen og xboxen for så å bridge den trådløse tilkoblingen pcen har med dette nettverket slik at min 360 ville få internett, men når jeg prøver å bridge dem får jeg bare opp "an unexpected error occured while configuring the network bridge". Noen som vet hva jeg kan gjøre for å løse dette? har googlet en del allerede men finner ikke noe særlig. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 du skal ikke bruke bridge det er noe helt annent.. men du kan dele WLAN connection din til xboxen din med ICS (internet connection sharing) med standard XP. det er satt opp på 2min... se her for mer info og guide: http://support.microsoft.com/kb/306126 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå