Olanru Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Erre noen som vet om et gratis og fungerende lydprogram/musikk som kan endre sanger, altså hvis jeg vil legge til et bass-spor på metallica's One, finns det da noen programmer som er gratis og kan gjøre dette? kollegaen min nevnte Audigy lydprogram, noen som har hørt om det? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Er det lydredigeringsprogram, så er Audacity absolutt å anbefale Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har hørt at FL-studio er ganske bra, men jeg prøvde det og skjønte ingenting av det. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Om du kjører Mac eller Linux kan dette være et alternativ. Også Rosegarden er et gratis alternativ på Linux platformen. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er det lydredigeringsprogram, så er Audacity absolutt å anbefale 8920344[/snapback] Slenger meg på denne, dritenkelt å lære seg Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 kan man jeg da hvis jeg vil, spille inn en bass linje og så legge over en orginal låt? har brukt audacity før men fiksa aldri det der med å legge over en egenspilt låt Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 de som kan litt om detta programmet. Hvordan legger jeg over et selvkomponert bass-spor over feks Metallica's One? Vil gjerne lage en versjon med bass og da lurte jeg på hvordan jeg skal gjøre det. noen som kunne gitt meg en kort innføring i det? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Skal være mulig, men har ikke programmet nå. Det er bare å surre litt inni der, så finner du det fort ut Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) På audiacity lager du vel bare to kanaler, legger Metallica One på ene, og bassporet på den andre? Edit: To mixespor ikke kanaler. (eller?) Endret 25. juni 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Meget enkelt egentlig (i Audacity): lag et spor der du legger inn orginalsangen, lag et nytt spor der du tar opp / legger inn bassen, og eksporter alt som en ny mp3-fil eller hva du enn vil. Voila Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har hørt at FL-studio er ganske bra, men jeg prøvde det og skjønte ingenting av det. 8929316[/snapback] FL Studio koster jo penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå