Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hei. Jeg er litt usikker på om dette bildet er noe å legge ut. Men jeg gjør det allikevel, og lurer da på om det er noen som synes noe som helst om dette. Egentlig hater jeg piggtråd, og jeg stanser som regel opp og tar bilder av det om det ligger å slenger. Og noen ganger, slik som igår, så tar jeg også noen nærbilder.. jeg glemte å skrive at det er ett forsøk på HDR. Men for å være ærlig så ser jeg stort sett aldri forskjell på resultatet av HDR og vanlige bilder. Endret 22. juni 2007 av pybalto Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Bildet var fint det, men jeg synes det ble for mye rot i bakgrunnen. pakgrunnen forstyrret liksom. Lys og farger var strålende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Bildet var fint det, men jeg synes det ble for mye rot i bakgrunnen. pakgrunnen forstyrret liksom. Lys og farger var strålende. 8919825[/snapback] Jo, bakgrunnen er rotete, helt enig i det. Fra ett annet bilde kan du se hva rotet er.. Mer piggtråd.. :!: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette syntes jeg var ganske stilig. Rotet er faktisk bildet, og ikke et ankepunkt for meg. Jeg tror noen kommer til å reagere på det lille vi ser av vegetasjon i bakgrunnen. For min del synes jeg ikke det er så ille, men det kan være en idè å forsøke å gjøre noe med det. Du kan også forsøke deg på å konvertere til sort/hvitt., evt sepiatone. Ikke noe stort mesterverk, men et klart godkjent eksperiment. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det første var i alle fall klart best. Det som gjør det godt er at det har et klart fokuspunkt, over et litt anarkistisk repetetivt mønster. Vi må ikke bli så opphengt i klinisk renhet av vi ikke ser verdien i et apart uttrykk. Antitesen til dette bildet må bli det som er i den tråden min som ble bumpet i dag, Le Grand Bleu. Jeg synes dette bildet er like spennende, selv om det er mer tjangs for å finne mitt bidrag fra i fjor sommer i plakatformat på Ikea. Kitch vs brutalitet. Hva er best? Det vil i alle fall ikke jeg stille meg som dommer over. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei. Jeg er litt usikker på om dette bildet er noe å legge ut. Men jeg gjør det allikevel, og lurer da på om det er noen som synes noe som helst om dette. Egentlig hater jeg piggtråd, og jeg stanser som regel opp og tar bilder av det om det ligger å slenger. Og noen ganger, slik som igår, så tar jeg også noen nærbilder.. Jeg synes det ble bra jeg, og som PMnormal synes jeg ikke bakgrunnen ødelegger, tvert i mot! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Takk for hyggelige svar og tips. Det andre bildet la jeg egetlig bare ut for å vise bakgrunnen, derfor er det knøttlite. Det er kaotisk og slitsomt å se på i stort format.. det blir liksom for mye av piggtråd der. Jeg husker de bildene i den serien av PMnormal fra i fjor sommer. Likte de godt den gangen, som nå. Men har aldri fått meg til å kommentere det da jeg alltid har følt at hans bilder ligger en par divisjoner over mine, og at jeg derfor bare kunne sagt at jeg liker dem.. ---- Jeg fjerna de to bildene som var her da de egentlig er O.T. Endret 23. juni 2007 av pybalto Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Regner med at de siste bildene er ren dokumentasjon, så de kommenter jeg ikke. Du skal forøvrig ikke være redd for å gi kommentar til mine bilder. Vi har alle forskjellig erfaringsgrunnlag, men jeg lærer mye av dem som har fotografert en brøkdel av den tiden jeg har. Vi kan alle se ting som ikke andre kan se, uansett erfaringsgrunnlag. Jeg føler også at noen av bildene jeg ser på fotodotten ligger minst to klasser over mine, men avstår ikke fra å kommentere for det, til og med kritisere. Så lenge man er saklig og respektfull, så er det hyggelig. Selv jeg vokser når jeg får mange kommentarer. Hvem liker ikke oppmerksomhet? Livet er ofte grått og trist, så det er fint å få annerkjennelse for noe godt man har laget. Av og til serverer livet deg sitroner, og hos meg kommer de gjerne i form av at jeg har bommet med idèen bak et bilde. Jeg gjorde kanskje ikke det med serien Le Grand Bleu, men gud skal vite jeg har bommet kraftig med andre bidrag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå