xdxdxd_hola_amigo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Yes!!! Har tatt Lett motorsykkel teoriprøven!! Fikk en feil for my første gang, som var drit surt....! Snart blir det krusing rundt i 100km/t (Denne teoriprøven er mye vanskeligere enn moped og bil.) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Grattis. Er nødt til å ta teoriprøven min neste år, ettersom jeg er født i desember =/ Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor mange feil hadde du nå? Jeg hadde 24 feil på første forsøk Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg besto på første forsøk, med 25 av 25 mulige feil Skal kjøre opp på tirsdag. *Gruer meg!* Endret 4. juli 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kjenner den følelsen jeg og Fikk ikke sove de to dagene før oppkjøringen. Var så sykt nervøs. Men det gikk bra. Bare kjør som du ville kjørt når du var alene. Husk å føttene plassert riktig også. Det holdt jeg på å stryke på ( skrapet nedi med foten når jeg kjørte i sving på bane også fikk jeg sladd på sykkelen ved nedbremsing). Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva med de kortene man skal trekke? Er ikke det vanskelig å huske alt? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Litt, les alle kortene før du går å legger deg vær kveld før oppkjøringen, så husker du det Jeg var så heldig at jeg fikk velge nummer. Mellom 1 og 12 sa han. Jeg tenkte 12/2=6. Det var lys og batteri Men her skal vel gratulasjonene til Hidephix? Gratulere med bestått prøve. Det er sinnsykt gøy å kjøre alene, gled deg! Lenke til kommentar
Tethrix Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer! Misunner deg ekstremt Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg skal ta teorien i morgen. er det mange spørsmål om vikeplikt og sånt? Eller er det mest om motorykkelen og plassering osv? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg fikk rundt to spm. om vikeplikt. Eller noe rundt det. Jeg fikk til sammen 7 feil på vikeplikt-delen Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg fikk 24 feil på første. Husker det var en utrolig digg følelse! Egentlig var det ikke like "stort" å bestå oppkjøringa, selv om det egentlig var mye større. Utrolig digg å cruise rundt i 100-110km/t. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hooray! Jeg besto på første forsøk... 13 feil av 25 mulige I pwn you all *være høy i hatten* Deilig å slippe å tenke på teoerien noe serlig mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå