4588pkdkrikue5c Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Heisann, Litt dumt spørsmål antar jeg, men jeg spør likevel. Er nemlig litt redd for kameraet, og ojektivet enda Det er sånn at det er litt støv på objektivet. Hvordan tørker jeg det vekk? Jeg mener på linsen nå altså. Vet jeg fikk med sliken myk klut til PC'en (shiny kabinett). Den tørker jeg av fett og fingermerker med. Eller gjorde iallfeall. Smart å bruke sliken? På forhånd takk Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En ren brilleklut fungere greit, eller en hvilken som helst klut som ikke loer. De har mange alternativer både i fotobutikken og hos optiker. Både frontelement og coating tåler mye mer på moderne optikk enn før i tiden, så jeg bekymrer meg sjelden for slikt. Et fint supplement er linsepennen til Hama og Hakuba. Den har en form for pad i et kunsstoff, som virkelig gjør objektivet rent uten væske. No problemo, rett og slett. Jeg bruker av og til en skjorteflik i nødsituasjoner, hvis det ikke er en skitten skjorte. Voksen mann som jeg er, så har jeg altid rene klær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå