Gå til innhold

Nye spill-PC komponenter til 6-7000

Anbefalte innlegg

Siden det er såpass lenge jeg bygde min forrige pc, må jeg nesten høre med ekspertene her inne hva som er å anbefale nutildags.

Jeg kommer til å beholde noen av mine gamle komponenter; som kabinettet (ATX), harddisk (S-ATA), cd/dvd-rom, lydkort(X-fi), tastatur, mus, skjerm, floppy(!)

Det jeg trenger er:

- Hovedkort

- Prosessor (boxed)

- Minne

- Skjermkort

- Strømforsyning

Jeg bruker PC'en mest til spill, og jeg vil at den skal takle fremtidige spill-titler som Crysis, World in Conflict.

Har ikke tenkt å overklokke.

Så vil jeg ha en stillegående PC, ettersom jeg er temmelig lei bråket fra den jeg har nå.

Prisgrense: 7000,-

Har noen tips på hva som vil være en bra sammensetning ut fra dette? Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg også bytter ut 8800 GTS med en 8800 GTX, bør vel dette bli et råskinn. Pris stiger med et par høvdinger, men det er kanskje verdt det ?

8925951[/snapback]

For min del var ikke merprisen for et 8800 GTX verd det i forhold til pris/ytelse for et 8800 GTS. Dersom du synes det er greit å betale nesten dobbelt så mye for å få noe som er ca 15% bedre, så er det vel verd det.

Lenke til kommentar
Hvis jeg også bytter ut 8800 GTS med en 8800 GTX, bør vel dette bli et råskinn. Pris stiger med et par høvdinger, men det er kanskje verdt det ?

8925951[/snapback]

For min del var ikke merprisen for et 8800 GTX verd det i forhold til pris/ytelse for et 8800 GTS. Dersom du synes det er greit å betale nesten dobbelt så mye for å få noe som er ca 15% bedre, så er det vel verd det.

8926014[/snapback]

Ja, det er sånn med det meste, prisen er høyere enn den egentlige forsjellen, men hvis man er gjerrig og driter penger er det like greit :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...