RBW Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Alienware er kjent for sine ekstreme ferdigmaskiner. I en begrenset periode tilbys nå kabinetter i løsvekt. Les mer Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 man skal vel være litt obs på at man nesten ikke får garanti i USA. La merke til at det stod 30 dagers garanti på siden dems. Så man kjøper vel litt for egen risiko. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kommer vel forhåpentligvis norske distributører etterhvert. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 tviler iom det kun skal selges i en begrenset periode Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 er ikke alienware kabinettene igrunn masse plast og dritt? uansett stiv pris.. blir fort 500kr ++ i frakt så kommer kristin halvorsen og krever moms 25% på kjøpesum og frakt..snakker man 500-750kr til så lykke til dere som vil ha dyr plast fra usa Lenke til kommentar
sgc Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva slags strømforsyning sitter i denne? Kvalitet? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tviler på at alienware setter en manshit PSU i kabinettene sine.. Slik at kvaliteten er der nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg fatter ikke at folk har ønske om å kjøpe disse kabinettene til Alienware. De ser ut som billig plast og de fleste jeg har sett ser grusomt tacky ut. Tror heller jeg ville kjøpt Lian Li eller noe annet stilrent om jeg skulle brukt så mye på et kabinett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har alltid ventet på at noe slikt som dette ville skje. Desverre synes jeg det var en smule dyrt for et kabinett som er mer eller mindre kun laget av plastikk. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Man betaler ikke moms av frakten Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Flotte nyheter. Synes kabinettene er digge! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du betaler moms av frakten jo, men bare hvis summen (frakt+varepris) er over 200kr. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har de brent inne med for mange kabinetter fordi salget har gått dårlig i det siste nå, eller? Kan ikke skjønne annet i og med at det bare er dette kabinettet som blir solgt og at det kun blir det i en begrenset periode. Uansett vil jeg ikke betale flerfoldige tusen kroner for billig plast som ser blodharry ut. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg fatter ikke at folk har ønske om å kjøpe disse kabinettene til Alienware. De ser ut som billig plast og de fleste jeg har sett ser grusomt tacky ut. Tror heller jeg ville kjøpt Lian Li eller noe annet stilrent om jeg skulle brukt så mye på et kabinett. 8919786[/snapback] Smaken er som baken osv. Personlig er jeg lei av Lian Li standard kabinetter. Spiller vel ikke så stor rolle om du liker akkurat dette kabinettet. Du er vel uansett glad for at varesortimentet for kabinetter utvides? Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 håper commodore gjør det samme, så får jeg en kul stuepc, låser da kabinettet og skryter som faen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dell kommer aldri til og selge Alienware i Norge, forblir med USA for Americas, og alienware.co.uk for EU. Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dell kommer aldri til og selge Alienware i Norge, forblir med USA for Americas, og alienware.co.uk for EU. 8920580[/snapback] Noen som kommer til å ta inn disse? setter meg evt på liste:) Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 blir som og gå rundt med nøkkel-knippa til en Ferrari dette, mens det står en råtti Opel i garasjen neih, skal jeg ha dette kabinettet må den være bygd av AlienWare også... men, til syvende og sist... så bygger jeg heller ei maskin selv Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Norge finnes ikke i lista...:-P Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Endelig skal importere meg ett, men fant flere på alienwareoutlet på ebay, der kan man få dem til 299$ hvis man godtar at de ikke er svarte inni.. og man kan velge mellom blått, sølv og svart kabinett.. eneste ulempe er at de kun sender til usa, så om man kjenner noen der gjør det alt litt lettere.. skal importere meg ett blått i august Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå