flippant Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Som emnetittelen mer enn antyder er jeg nysgjerrig på styrkene og svakhetene til disse objektivene, da jeg kjenner det begynner å rykke så smått i kjøpefoten, og lyssterk fastoptikk er det neste på listen. Jeg har lest rundt på nettet om begge, men har ikke funnet noe som helt og fullt overbeviser meg om en av dem. Jeg mener å ha sett at flere her på forumet har den ene eller den andre, og spør derfor om deres erfaringer med dem (og gjerne bildeeksempler). Om noen har noe annet å bidra med er det bare å fyre løs Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan sikkert finne ut endel her Sigma 30mm f1.4 Lenke til kommentar
Achilles Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du har sikkert sjekket denne review'n på PhotoZone av Nikkor 35 alt...Nikkor 35 f/2 Jeg var i samme "dilemma" som deg for 2 mnd siden og endte opp med Nikkor. Det var en helt identisk diskusjon på forumet da: Nikkor 35 vs Sigma 30 Lenke til kommentar
flippant Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 I'm a huge fan of camera-brand lenses. If you can forget about one stop and aren't using the D40/x, I'd go with Nikon's excellent 35mm f/2 AF which sells for about $300 brand new. I used to own the 35mm f/2 as well, and it wasn't much different than my 28mm f/1.4 most of the time. Hmm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå