Gå til innhold

Noen som har erfaring med Sunbeam Rheobus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt den siden jeg kjøpte med ny PC etter komfirnasjon for godt over et år siden. Aldri vært noe galt med den, satt to vifter på en kanal, fungert like bra! Kan anbefales på det sterkeste hvis du ikke skal ha noe fancy greier med LCD osv..

Det eneste, som blir påpekt over, er LED'sa. De kan du jo enten klippe av eller dimme litt.

Lenke til kommentar

Det kan bli litt knotete, ja :) Jeg kjøpte nylig Lian Li sin viftekontroller mm. LCD-display, temp.målere, automatisk justering av RPM i forhold til temp., hdd-activity osv. Satt den bare på tre kabinettvifter og temp.sensorer ved viftene, men ser meget bra ut :)

Lenke til kommentar

jeg har en AKKURAT slik en. den tok fyr :dontgetit: pluss at noen pinner baki knekte :ohmy:

og når du stiller den på halvparten så stopper viftene ;> men er bare å flytte knottene litt så er det ikke noe stress.

men tok fyr pga målte feil med strømmen. og for at pinnene knapp var fordi jeg var uforsiktig.

men den er ikke dårlig. jeg anbefaler den :D du får det du betaler for ;)

jeg ville heller kjøpt en med 5 eller 7 istede for bare 4.

Lenke til kommentar

Ja, jeg regna med det, men jeg begynte å lure når du sa:

jeg har bare 120 mm vifter. de er litt tyngre å skal ha til å drive rundt enn en 80 mm vifte

8980100[/snapback]

Virker som om du tok alle 120 mm under en kam, og 80 mm under en annen. Enkelte papstvifter på 80 mm er mye tyngre å drive rundt enn enkelte 120 mm-vifter, men jeg tror igrunn vi er enige. Mulig jeg misforstod deg litt :)

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...