Gå til innhold

Radeon 7500 bra nok til spill?

Oyoz

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestilt meg en laptop med Radeon 7500 skjermkort med 64 mb grafikkminne. Er dette bra nok til å spille med?

Nå er ikke spilling det jeg kommer til å gjøre mest av, men jeg lurer på hvor begrensningen på kortet går. Hva med BF1942, Mafia og lignende spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jo Mafia og BF1942 noen av de mest kravende spillene på markedet, så ikke ha for store forhåpninger. Det går nok, men ikke mer. Eldre spill, som Q3A vil nok gå glatt, og en del nye spill, som UT2003 og Warcraft 3, bør heller ikke by på for store problemer.

Lenke til kommentar
tror ikke bf1942 vil være særlig spillbart.

Jeg og noen kamerater spilte BF1942 på p4 1,5 og radeon FSC (vet ikke helt hvilket dette er, men det blir identifisert som radeon 7500 så vidt jeg husker) skjermkort i går. Det funket veldig fint bare man ikke hadde all grafikken på fullt. Vi spilte da spillet "upatchet" med den nyeste patchen, så tror jeg det ville fungert mye bedre.

edit: Radeon specs

Lenke til kommentar
Nå er jo Mafia og BF1942 noen av de mest kravende spillene på markedet, så ikke ha for store forhåpninger. Det går nok, men ikke mer. Eldre spill, som Q3A vil nok gå glatt, og en del nye spill, som UT2003 og Warcraft 3, bør heller ikke by på for store problemer.

jeg syntes det høres merkelig ut at UT2003 funker bra på den....

altså ikke lagg..

Lenke til kommentar
tror ikke bf1942 vil være særlig spillbart.. har [email protected]/gf4ti4200 og det hakker i 800x600. radeon 7500 er vel et par hakk dårligere.. :)

se min sig for spec, spiller i 1024*768*16

Da har jeg resten på max og det hakker ikke noe. Dette er over LAN og da med 0 bots. Spiller jeg med bots kan jeg oppleve hakking avhengig av hvor mange....

kan oxo legge til at jeg har brukt et gf2ti oxo uten problem. Tror derfor at du vil kunne spille det uten for store problemer...

Lenke til kommentar

Kjenner en som har duron 1,1 og som hadde et gf2 med 32MBram, han spillte d både singleplayer og over LAN uten for store problemer...dog uten kongegrafikk, men fullt spillbart!

Et 7500kort holder nok, men ikke mer. Det avhenger jo av hva resten av maskinen består av :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...