Yoda Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Fikk det endelig til å funke nå. Problemet var att eg kjørte Windows 98 og ikke Windows 98 SE. Men nå er det nye problemer. 1. Det er ikke lyd på PCen under "capture" funksjonen, når eg ser på filmen der. Hvorfor? 2.Denne feilmeldinga kom opp: "Sorry, cannot capture. The data rate on drive E: is less than the requied rate of 4000 Kbyte/second." Er det noe med att harddisken ikke er rask nok til å skrive? Hvordan fikser eg problemet? I studio 7 under setup finner du capture source. I denne dialogboksen kan du teste "data rate" (nede til høyre). Har du flere disker kan du velge hvor data skal lande, hvis du klikker på ikonet for katalog (er i samme liller ramme som "data rate". For at studio 7 skal akseptere disken må denne kune ta imot / sende 3600 kbyte i sekundet. Problemet med lyd har jeg ikke noe forslag til. Yoda Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Vil bare takke alle for hjelpa, nå funker alt som det skal TAKK!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå