Kystvakta Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg dykker og ønsker et undervannshus til kameraet mitt. Har sjekket ut forskjellige nettsider som selger undervannshus, men finner ikke noen til kameraet mitt. Har og sendt en mail til Sony.no og forhørt meg. De sir det dessverre ikke er laget noe undervannshus til kameraet. Jeg lurer på om det er noen som har samme kamera som har funnet et undervannshus. Jeg tenker da på at det finnes undervannhus til mange kamera som er lik mitt, så man skulle tro det ville passet ned i samme huset. Takker for svar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Undervannshuset og kameraet må passe mye bedre enn hånd i hanske. Det skal ikke store forskjellen til, før et undervannshus ikke passer kameraet ditt. Er ditt en kvart centimeter lenger eller høyere eller tykkere, eller hvis objektivet går en kvart centimeter lenger ut enn et veldig likt kamera, så vil ikke det undervannshuset passe ditt kamera. Og hvordan skal du få trykket på knappene på kameraet, når knappene på undervannshuset ikke trykker på kameraet på riktig sted? Det er mange ting som skal klaffe... derfor må du ha et undervannshus som er laget for akkurat ditt kamera. Derfor må man sjekke om kameraet man ønsker seg har undervannshus tilgjengelig før man kjøper det, om man har lyst til å dykke med det. Lenke til kommentar
pr0tec Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 http://cgi.ebay.com/UNDERWATER-HOUSING-CAS...1QQcmdZViewItem Nå vet jeg ikke hvor bra dette er, eller om jeg hadde stolt på at det er tett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå