Ståle Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) En venn av meg har hjemmesideplass hos online.no. For a beskytte innholdet hans, hadde jeg tenkt det var enklest a bruke .htaccess. Men online er veldig rart. Nar jeg logger pa med Filezilla, sa er homedir apen. Men jeg har tilgang til a ga oppover i hierakiet. Jeg har tilgang til feks etc, bin, counter, usr men det er liksom ikke noe der. I Filezilla er homedir /09/11/005/re-ve/www_docs/media/ media er den mappen jeg skal ha beskyttet .htaccess og .passwd er lagt i media mappen. Stien jeg har provd a bruke er /09/11/005/re-ve/www_docs/media/.passwd .passwd /www_docs/media./passwd home.online.no er ogsa skikkelig treig. Kan ta 2-3min for den begynner a laste opp .htacces filen feks. AuthUserFile .passwd AuthGroupFile /dev/null AuthName "Media" AuthType Basic require user reidar Siden er http://home.online.no/~re-ve Endret 22. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Mail Telenor. Faktisk en del folk hos dem som har peiling, det er bare det å komme til rett person. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Da far jeg prove det. Ingen andre som tilfeldigvis ogsa har lurt pa det samme, og greid det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå