nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ikke nå noe Linux system for hånden og lurte på om noen kunne dekomprimere denne filen for meg? Winrar taklet den ikke, og gzip for windows var mer eller mindre ubrukelig. Hadde satt pris på om noen kunne dekomprimere den, for så å laste opp filen / filene i .rar eller .zip format her igjen (zip endelsen er lagt til siden diskusjon.no ikke godtok .gtar filer) SystemStats2_20040417.gtar.zip Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Linuxen min støttet ikke formatet. Ga filen ny endelse, gz. Ved utpakking måtte jeg oppgi filendelse. Har gitt denne endelsen txt. Ser at det er en del kryptiske tegn omtrent midt i filen. Mulig det er fonter jeg ikke har installert som er problemet, eller at filen skulle hatt en annen filendelse. SystemStats2_20040417.zip Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tar ikke 7zip de fleste formater? Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Tar ikke 7zip de fleste formater? 8919214[/snapback] Javisst. 7zip funket fint. Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Javisst. 7zip funket fint. Hvor får man lastet ned en brukbar versjon av denne?? fikk ikke til på sourceforge : / Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Javisst. 7zip funket fint. Hvor får man lastet ned en brukbar versjon av denne?? fikk ikke til på sourceforge : / Funker fint her, fra garr.dl.sourceforge.net - prøv å velg et annet mirror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå