Din_Laban Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Sjekk dette Lian Li kabinettet. Kan faktisk får meg til å sikle litt. Endret 22. juni 2007 av bjornh Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Altfor mye plast! Kan ikke folk lage skikkelige kabinetter som bare funker istedenfor å lukket og gjemme vekk maskinvaren!? For folk som er kin på å bruke 6k på et kabinett man kunne ha bygget selv er det deres sak Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Syntes den var fin jeg Likte plexi detaljene! Syntes ikke det ble så "altfor" mye heller. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Altfor mye plast! Kan ikke folk lage skikkelige kabinetter som bare funker istedenfor å lukket og gjemme vekk maskinvaren!? For folk som er kin på å bruke 6k på et kabinett man kunne ha bygget selv er det deres sak 8918496[/snapback] Hvor ser du plast hen? Eneste plasten jeg ser er plexien, viftene og vanntanken. Men 1000$ var dyrt med tanke på det du får. Lenke til kommentar
Iksar_Woop Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Altfor mye plast! Kan ikke folk lage skikkelige kabinetter som bare funker istedenfor å lukket og gjemme vekk maskinvaren!? For folk som er kin på å bruke 6k på et kabinett man kunne ha bygget selv er det deres sak 8918496[/snapback] Lol alle lian li er i alu Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Lian Li er alu, og bør forbli slikt. All plast på slike kabinetter er for mye i mine øyne. DERFOR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå