cFc Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvordan gjør jeg det? Jeg ble fortalt i dag av en kamerat at dette var mulig for å spare gamingtid mens man er vekke. Jeg er inne på manage account på wow-europe, men finner rett og slett ikke ut hvordan jeg freezer den. Jeg skal på ferie og kommer ikke hjem igjen før 12 aug Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det går ikke desverre. Gametid løper helt til den er brukt opp. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Greit.. Da tok kameraten min feil Takker for svar Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det går ikke desverre. Gametid løper helt til den er brukt opp. 8918382[/snapback] Det går jo å freeze accounten manuelt, men er ikke sikker på om du "sparer" gametime. Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nei, freezer du den så kan du hindre den i å trekke penger fra VISA kortet ditt, men funker ikke på Gamecard eller forrhåndsbetalt gametid via VISA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå