Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Tony (Frejas sjarmør) Thorbjørn aka Joker (absolutt en lojal venn , altfor snill egentlig) Gustav (ikke redd for å sin sin mening....hørru du !) Reidar (besatt av Dahlens , veldig naiv da mange går bak ryggen hans eller til Silver med info....hvil i fred Gøsta P Pehr Silver (totale motpart til Reidar....slu , utspekulert osv) Carl (sønn av Reidar som han prøvde å rydde av veien....dysfunksjonel familie indeed lol) Viggo (ikke akkurat en trivelig type lol) sikkerhetssjef Vera Bengtsson (Frejas tyrann) Uno (sparker nedover og smisker oppover lol) kaptein Jussi kaptein Lager (skuespillern ble dømt for tafsing småjenter , ikke første gang heller Hans Schneider (Reidars "beste" venn , mafiatilknytning....nuff said) Malte , the animal guy (blir som regel huskestue når den fyren kommer om bord....LOL ! Micki , homofil frisør (skuespillern er litt for god i denne rollen....nuff said doktor Bergvall (ble nok litt for mange hjemmebesøk hos Reidars fru Beatrice , hvilket resulterte at han ble kastet på dør....sinnsyk morsom scene imo :!: Endret 22. juni 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hva skal vi diskutere? Bedriten serie. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Wuhu K6B-VjM1tQQ Endret 23. juni 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Å nei. Trodde det minnet jeg hadde om det der bare var fra et mareritt jeg hadde da jeg var liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Synes det er en av de bedre seriene jeg har sett , når man først har blitt hekta er det veldig underholdende , atskillig bedre enn andre serier imo. Skuespillerne har meget god kjemi , Gøsta var jo topp som Reidar & Bert Åke Varg (fyi skjegget er falskt lol) som Gustav var noe av det beste av Rederiet....EVER Serien er egentlig ganske jordnær (tyveri fra kassa , dop & menneskesmugling , folk som blir kastet over bord....en fyr ble jo kasta over bord på Hurtigruta for noen år siden) Morsomt når Carl skulle legge til kai i Stockholm og båten vibrerte som faen....ble visst ikke lenge i den jobben :!: ...eller når Carl trodde han het Sam , absurditeten lenge leve lol Endret 27. juni 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hør på den GRUFULLE musikken da Trodde også at det bare var et mareritt, men serien finnes altså .. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Å herlighet! Denne serien var jo bare kul da. Husker jeg fulgte med på hver eneste episode, hektet som jeg var Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Fy faen ... Når var det denne serien gikk? Midten av 90-tallet eller noe? Synes å huske noe av det her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tror det var midten av 90-tallet ja Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Husker den var litt stilig å følge med på tidligere, ja. Lurer på hvordan det ville vært å se den igjen nå... Hmmmm Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 huff...og jeg som hadde fått denne svenske bedritne båt serien ut av hue.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Er denne utgitt ellerno? Savner denne, husker den var det store på mandagene i barneskoletiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Kommer vel neppe til å skje , tross alt 318 (!) ep's til sammen....det må være øko lønnsomt :/ Synes R. er vel så bra som utlandske serier....hell sometimes it's much , much better Ang theme song'en....den passer perfekt til Rs stemning : bombastisk , spennende , dramatisk....synes det oppsummerer R i et nøtteskall. Endret 20. juli 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå