Martin.F Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Google.no Knappen ved siden av Google-søk! Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Når vi er inne på Frankrikes militære prestasjoner: Google på french military victories og trykk Jeg prøver lykken. HAHAH!! :!: Faen meg bra! Hvor faen får dere Jeg prøver lykken fra? Fra Goooogle __f_ed.bmp Endret 13. januar 2008 av Extra Ordinary Old Man Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når vi er inne på Frankrikes militære prestasjoner: Google på french military victories og trykk Jeg prøver lykken. HAHAH!! :!: Faen meg bra! Hvor faen får dere Jeg prøver lykken fra? Fra Goooogle __f_ed.bmp Vet da det, men jeg har ikke sånn. Hvorfor har noen det og andre ikke? Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Når vi er inne på Frankrikes militære prestasjoner: Google på french military victories og trykk Jeg prøver lykken. HAHAH!! :!: Faen meg bra! Hvor faen får dere Jeg prøver lykken fra? Fra Goooogle __f_ed.bmp Vet da det, men jeg har ikke sånn. Hvorfor har noen det og andre ikke? Sikker på at du går på www.google.NO og ikke www.google.COM? Hvis det ikke er det så vet jeg ikke.. Hva slags internett browser har du? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) 1337_leet_haxxzor.bmp Er ikke ett sammentreff Ja hvorfor akkurat 1337 da? Endret 16. januar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Rambob Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Jøss, er du så gammel at du husker krigen i 1337? er det nå jeg skal humre litt og begynne å mimre over gode, gamle dager? jess, helt riktig 100-års krigen er jo kjent som leet den! Hahah nice, France= FAIL >.< Endret 23. januar 2008 av Rambob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå