Gå til innhold

TES: Stuck i Oblivion(main quest) spoilers!

Anbefalte innlegg

Har fått et quest som heter spies, der jeg reiser til bruma for å finne mythic dawn spioner...

jeg skal undersøke huset til jearl, problemet er at jeg har drept ho før jeg fikk denne delen av questet, så nå kommer jeg ikke videre:S noen som vet hva jeg må gjøre eller hva jeg kan gjøre for å fikse det?:S vil virkelig komme videre..

takker på forhånd..

PS: om det er rart forklart, bare still spørsmål:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uhhh. må bare spørre. hvorfor drepte du hu?

Og for å hjelpe deg: Håper du har en tidligere save... Slet med det samme selv, men husker ikke om jeg loadet en tidligere save, eller om jeg fikset det :-/

Det er 2 mytic davn agenter da. Prøv å finn hu andre og drep hu+ plukk opp alt av dokumenter du finne i den hemmelige kjelleren til Jearl

Lenke til kommentar
uhhh. må bare spørre. hvorfor drepte du hu?

Og for å hjelpe deg: Håper du har en tidligere save... Slet med det samme selv, men husker ikke om jeg loadet en tidligere save, eller om jeg fikset det :-/

Det er 2 mytic davn agenter da. Prøv å finn hu andre og drep hu+ plukk opp alt av dokumenter du finne i den hemmelige kjelleren til Jearl

8918323[/snapback]

drepte ho fordi utliggeren som bodde ved siden av sa ho at ho hadde besøk av en stranger, så jeg gikk inn. å da fløy begge på meg:o hvor er kjelleren?:o

Lenke til kommentar
...

drepte ho fordi utliggeren som bodde ved siden av sa ho at ho hadde besøk av en stranger, så jeg gikk inn. å da fløy begge på meg:o hvor er kjelleren?:o

8919126[/snapback]

Måkke drepe alle du kommer over vettu ;)

Mmm, det finnes koder for å komme deg videre i enkeltquest...fant dessverre ikke noe på dette questet. http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Spies

Tror det viktigste er å finne planer og brev og sånn.

Lenke til kommentar

Hvis jeg husker riktig så gikk jeg inn i huset. Begge angrep meg, jeg drepte begge ( :ph34r: ). Etter de var døde fant jeg kjelleren, en luke i gulvet et eller annet sted. Når jeg gikk ned der loota jeg alle kasser/kister/tønner og tok med meg alle items som lå rundt omkring ... Så får du vite hva du skal gjøre videre.

Vet ikke helt om det var dette du lurte på, skjønte ikke spørsmålet helt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...