delahoya Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Skal selge min 2 år gamle S.E Z 600. Den har vært problemfritt med meg hele veien,men nå trenger jeg jobbmobil og vil derfor selge min. Den er helt strøken (så godt det gåår an etter 2 års vanli bruk da) Orginaleska m/ladekabel,cd-rom,ekstra deksel,og bruksanvisningen samt kviteringen for tlf. Den er selvfølgelig åpen for alle simkort. Så jeg har prøvd å finne evt,folk som kunne tenke seg en slik som faktisk forsatt er i veldig bra form. Så er det noen her som har lyst på eller vet andre veier jeg kan få hjelp til å selge /bytte denne så mottas det med stor takk. mvH Roy Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Legg heller inn en gratis annonse i bruktmarkedet :-) -snubbel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei, kjøp og salg er ikkje tillatt på forumet, vennligst les følgande punkt i våre Retningslinjer: #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Tråden blir derfor stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg