N00by89 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei! Har kjøpt adressen "www.fyrverkeriportalen.com" hos UniWeb. Noen som vet hvordag man sette denne adressen opp til å peke til den siden den egentlig skal peke mot? (http://www.freewebs.com/fyrverkeriportalen/) Takk for svar Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) www.afraid.org har en gratis DNS hosting tjeneste. Les mer der. Eneste du trenger å gjøre er egentlig å peke domenet mot dems DNS server, for så å sette opp en "A Record" mot www.freewebs.com/fyrverkeriportalen/. Lykke til, og ikke nøl med å stille fler spørsmål om du er i tvil Endret 22. juni 2007 av Nets Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 spurte det samme jeg spurte om her, og de ville ha 150,- for å sette opp en slik "ting" så det skulle funke Så da prøver jeg den måten du sa, har signa up på den siden, og holder på å styrer. Men forstår ikke helt va jeg er ute etter Kan du forklare kort? Lenke til kommentar
nets Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du skal ha et kontrollpanel hos UniWeb der du kan definere DNS serverne domenet skal peke mot. Deretter lager du et nytt domene på afraid.org og følger instruksjonene, det er godt forklart Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Kan ikke bare UniWeb peke direkte da, det kan jeg på one.com, eller kan få underdomerer til å peke på hva jeg vil, så hvis du bare har kjøpt domenet burde du konne velge hva addresse det skal peke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå