Tbau5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Russisk postbud er en klasikker når det går mot kveld. Veldig gøy, uansett alder. 8922621[/snapback] Og det er? 8923227[/snapback] Det vil jeg også vite, og fler svarer om jeg repterer spørsmålet 8924363[/snapback] Dam dam dam dam! Nå kommer svaret, how to play Russisk postbud: En gutt går ut av teltet, han roper deretter inn om han vil ha klem, kyss eller klinings. Når han så har gjort det, sitter en inne i teltet og peker på én og én jente samtidig som han spør "Vil du ha henne?", når gutten utenfor svarer "ja" går jenta som ble pekt på da ut av teltet og de klemmer/kysser/kliner. Samme konseptet gjelder hvis en jente går, men den som peker skal da som oftest peke på guter. Have fun! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Eg kallar den leiken for kyss, klapp og klem. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Dam dam dam dam! Nå kommer svaret, how to play Russisk postbud: En gutt går ut av teltet, han roper deretter inn om han vil ha klem, kyss eller klinings. Når han så har gjort det, sitter en inne i teltet og peker på én og én jente samtidig som han spør "Vil du ha henne?", når gutten utenfor svarer "ja" går jenta som ble pekt på da ut av teltet og de klemmer/kysser/kliner. Samme konseptet gjelder hvis en jente går, men den som peker skal da som oftest peke på guter. Have fun! 8963872[/snapback] Haha, det har jeg gjort i sjuende. Koselig det. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Kappeland, det var gøy, selvom jeg inntil nylig hadde helt glemt hva det gikk ut på. 8924363[/snapback] Kva er det? Eg kallar den leiken for kyss, klapp og klem. 8963888[/snapback] Klapp. :!: Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Eg kallar den leiken for kyss, klapp og klem. 8963888[/snapback] Klapp. :!: 8974471[/snapback] Veit ikkje kvfor det heiter kyss, klapp og klem. Eg trur det er å 'klappe' på kinnet. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) åååå. Mr. Sviker er søøøt da Kjempesøt tråd. edit: Også heter han Ivar. Gjør det bare søtere Noen som er enig? Endret 30. juni 2007 av Andyax Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Dam dam dam dam! Nå kommer svaret, how to play Russisk postbud: En gutt går ut av teltet, han roper deretter inn om han vil ha klem, kyss eller klinings. Når han så har gjort det, sitter en inne i teltet og peker på én og én jente samtidig som han spør "Vil du ha henne?", når gutten utenfor svarer "ja" går jenta som ble pekt på da ut av teltet og de klemmer/kysser/kliner. Samme konseptet gjelder hvis en jente går, men den som peker skal da som oftest peke på guter. Have fun! 8963872[/snapback] Haha, det har jeg gjort i sjuende. Koselig det. 8969752[/snapback] Hæhæ, barneskolekjærleik ja, det var tider :!: Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 åååå. Mr. Sviker er søøøt da Kjempesøt tråd. edit: Også heter han Ivar. Gjør det bare søtere Noen som er enig? 8978578[/snapback] hah eid Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Husker alltid jentene spurte meg om jeg ville være med på kyss,klapp å klem på barneskolen. Takket faktisk nei et par ganger kunne jo blitt noe stort. Ellers var vi på moskusafari i 6.klasse. jeg og to kamerater til hadde dame og etter turen skulle vi overnatte på ei seter langt innpå fjellet. På setra var det jo seng og vi fant på litt av hvert. Det ene parret var faktisk nakne og nesten hadde seg:P. Etterhvert dukka læreren opp så det ble slutt på all klininga. En annen gang var vi på tur. og vi fikk ligge i lavvo. 14 stykker i en 7-mannslavvo. 7-klassinger riktignok, men alikevel. Ene gutten holdt oss oppe til klokka fire og vi skulle opp igjen klokka 9 eller noe å gå en mil på ski, med sekk. rene millitæret vet du. Sannheten og konka er også noe man kan gjøre på tur, best når det er mørkt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Liker som regel å ta livet me ro på teltur jeg xD finne ei jente å ligge i telt me eller bare spille noen spill, kaste frisbee f.eks Er ikke så fan av alle dei der kysse lekene hehe, sjansen er litt for stor til at man må kysse noen man overhodet ikke vil kysse å det er ikke så alt for kult hehe.. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Sannheten og konka er også noe man kan gjøre på tur, best når det er mørkt 8978877[/snapback] Er det noko liknande 'konk, sannhet og prosent' du meiner? I hvertfall er det litt morosamt når nokon seier 'konk, sannhet og prosent', fordi dei seier det kjapt og det høres ut som 'kong sennep og prosent' :!: Edit: Ymmot10: Eg er heller ikkje fan av kysse-leikar. Endret 30. juni 2007 av Mr. Sviker Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Aldri hørt om konk sannhet og prosent forklar nærmere? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2007 Person 1 startar med å spørre person 2: "Konk, sannhet eller prosent?" Då svarar person 2 enten konk, sannhet eller prosent. Viss person 2 svarar prosent, skal person 1 sei namnet på ein person og person 2 seier kor mykje prosent han/ho gjer til den personen, 100% er elske, 50% er midt i mellom og 0% er hater den personen. Velgjer person 2 sannhet, skal person ein spørre om eit eller anna, f.eks. "Kven liker du?" og då må person 2 sei kven han/ho liker. Viss person 2 velgjer konk, husker eg ikkje kva som skjer, men at kanskje person 1 skulle sei noko person 2 skal gjere og person 2 må gjere det. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ja er akkurat det samme som sannheten og konka. Bare at vi har ikke med prosent. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Awwwww, denne tråden er jo bare SÅÅÅÅ koselig! Nå skulle jeg nesten ønske jeg var på telttur med 8. klassen igjen, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå