Gå til innhold

Moroting på telttur

Anbefalte innlegg

Var på telttur med skulen (egentleg lavvu) og me hadde det kjempegøy. Men det var kanskje fordi me hadde to nesten fulle smågodtposar. :whistle:

Her kan du skrive alt ein kan gjere (som er moro, selfølgeleg) på telttur, eller lavvu (?) for den saks skuld.

Kjem berre på ein ting atm og det er kortstokk. Gjerne 2 kortstokkar, viss det blir mange og det trengs fleire kortstokkar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å vere hyper og kunne tenke koffert! :thumbup:

Det var me då me var på lavvu tur. To i klassen min (ein gut og ei jente) var ca like hyper og tenkte ca like koffert då han i klassen min seier som på VG reklamen: "Vi to e ganske like" Då seier eg selfølgeleg det han i reklamen seier etterpå: "På kroppen" Fordi det var jo gut og jente.

Me var nok ganske hyper då. :!:

Lenke til kommentar
husker i 8. på kvelden var det noen som fikk en ørret i hode hahae  :!:  ellers er jo poker artig da.

8923969[/snapback]

Du meiner vel klespoker, som scythe nemnde? :whistle:

Sidan dei fleste på lavvu turen vår var hyper og tenkte koffert, gjekk det ikkje an å ha hendene i soveposen utan at ei i klassen sa "Hendene ut av soveposen!" fordi ein kan jo aldri vite kva eg gjer med hendene i soveposen viss eg ikkje f.eks. fryser... :ph34r:

Lenke til kommentar
Russisk postbud er en klasikker når det går mot kveld. Veldig gøy, uansett alder.

8922621[/snapback]

Og det er?

8923227[/snapback]

Det vil jeg også vite, og fler svarer om jeg repterer spørsmålet :cool:

Ta med tau og klatre litt.

Lage bål er gøy, altså et eget, uten mas fra lærerne.

Spikke ting.

Pirke i bålet mens du har en hyggelig samtale med folk.

Kappeland, det var gøy, selvom jeg inntil nylig hadde helt glemt hva det gikk ut på.

Lett å ta fine bilder når du først er ute i skogen.

Turer er koslig det, enten alene eller med godt selskap.

Sove i soveposen til nabojenta (eller nabogutten, om du ruller den veien), uten invitasjon :cool:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...