Gå til innhold

Er vi et Alien prosjekt ?

Anbefalte innlegg

Rommet er vel uendelig så da finnes det vel uendelig muligheter ! =P En halvinteligent ortodoks glassmanet familie feirer høytiden Svulpsoom mens de kler seg i finstasen: en slags oransj bunad strikket spesielt til denne familien av den store hellige maskinen :hmm:

Uendelig stort ! uendelig muligheter ? ... neppe, men hvertfall en del vil nå jeg tro. Men det er vel ikke engang bevist at rommet er uendelig stort ? xD at det er som jorda, kjører man lenge nok i en retning kommer man tilsutt til der man startet . kanskje rommet er kun så stort som til den fjerneste stjernen som er oppdaget og at livet her er kun et helt sykt mirakel =P Jeg går kanskje for den teorien

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rommet er vel uendelig så da finnes det vel uendelig muligheter ! =P En halvinteligent ortodoks glassmanet familie feirer høytiden Svulpsoom mens de kler seg i finstasen: en slags oransj bunad strikket spesielt til denne familien av den store hellige maskinen  :hmm: 

Uendelig stort ! uendelig muligheter ? ... neppe, men hvertfall en del vil nå jeg tro. Men det er vel ikke engang bevist at rommet er uendelig stort ? xD at det er som jorda, kjører man lenge nok i en retning kommer man tilsutt til der man startet . kanskje rommet er kun så stort som til den fjerneste stjernen som er oppdaget og at livet her er kun et helt sykt mirakel =P Jeg går kanskje for den teorien

9150224[/snapback]

Universet er ikke uendelig stort, men det utvider seg stadig.

Lenke til kommentar

Det er bevist at universet utvider seg, ja. Det ble målt avstanden og lystryken til hver galakse og de så at de økte linært(Lyset minket da naturligvis).

Hvis du lurte på om det var uendelig stort så de ikke bevist det, siden det ikke er mulig.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
kansje universet er firedimensjonalt .høyde, bredde, lengde og ?(rundt?)

9150706[/snapback]

Den fjerde dimensjonen er tid, det vil vel si at hvis alle 3D genererte filmer hadde hvert ekte 3D, hadde det egentlig hvert 4D.

Stillestående objekt i forskjellige dimensjoner

et objekt i 1d= snu et flatt objekt på siden slik at den blir en bein strek.

et objekt i 2d= et enkelt flatt objekt sett forran fra.

et objekt i 3d= et objekt med dybde (virkning) slik at det ser ut som man kan se den ene siden på figuren.

et objekt i 4d= en bevegelig 3d figur. (f.eks: vippebilder?)

[NB: det er ikke bestående av fakta, rett det hvis du vil, men ikke flame meg!]

Lenke til kommentar
Er vi et glømt alienprosjekt ? Tenkte nettop at vi kanskje ( =P ) kunne ha hvert et prosjekt av noen alien forskere. Vi som i jorda og livet her. Ser det for meg. Hadde hvert genialt. At noen menneske lignende romvesner planlagte alt dette. Det gikk litt seint, men de fikk såvidt oppleve den første mikroskopiske glassmaneten. Da de første dinosaurene var utvikla var sivilisasjonen med forskerne forlengst glemt, planeten deres var pulver og sånt.

Er det en mulighet ? ^^  :!:

Hva mener dere

8917919[/snapback]

ja...om du har vært født 3000-7000 år tidligere og sagt dette ville du nok ha vert en profet og fått status som "son of god" som resten av gutta boys (horus, krishna, mithra, jesus, +++)

Religionene verden over ville nok pr. i dag hatt alien som gudebilde istede for solen (Buddisme, jøsisme, kristne, og muslimer tilber solguden))

Lenke til kommentar
Stillestående objekt i forskjellige dimensjoner

et objekt i 1d= snu et flatt objekt på siden slik at den blir en bein strek.

et objekt i 2d= et enkelt flatt objekt sett forran fra.

et objekt i 3d= et objekt med dybde (virkning) slik at det ser ut som man kan se den ene siden på figuren.

et objekt i 4d= en bevegelig 3d figur. (f.eks: vippebilder?)

9191192[/snapback]

Om du ser at det er en strek, samme hvor smal den måtte være, så har den fortsatt høyde OG bredde, altså 2 dimensjoner :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...