Gå til innhold

Er vi et Alien prosjekt ?

Anbefalte innlegg

Vi er bygd av molekyler, molekyler er bygd av Elektroner, protoner og nøytroner, protoner og nøytroner er bygd av kvarker, kvarker er bygd av et enda ukjent materiale!  (er det rett?)

Vet at atomet skulle hatt en plass inni der. Men ihvertfall, kvarker er det minste vi vet om og faktisk ikke har sett med øyet. Hva består så en kvark av ja? It's never easy...

Vi kan altså ikke nå det ytterste ytre eller det innerste indre i vår tilværelse. Det er til å klikke av :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi er bygd av molekyler, molekyler er bygd av Elektroner, protoner og nøytroner, protoner og nøytroner er bygd av kvarker, kvarker er bygd av et enda ukjent materiale!  (er det rett?)

Vet at atomet skulle hatt en plass inni der. Men ihvertfall, kvarker er det minste vi vet om og faktisk ikke har sett med øyet. Hva består så en kvark av ja? It's never easy...

Vi kan altså ikke nå det ytterste ytre eller det innerste indre i vår tilværelse. Det er til å klikke av :confused:

8960220[/snapback]

Visste at det var noe som manglet! :ohmy:

Lenke til kommentar
Er vi et glømt alienprosjekt ? Tenkte nettop at vi kanskje ( =P ) kunne ha hvert et prosjekt av noen alien forskere. Vi som i jorda og livet her. Ser det for meg. Hadde hvert genialt. At noen menneske lignende romvesner planlagte alt dette. Det gikk litt seint, men de fikk såvidt oppleve den første mikroskopiske glassmaneten. Da de første dinosaurene var utvikla var sivilisasjonen med forskerne forlengst glemt, planeten deres var pulver og sånt.

Er det en mulighet ? ^^  :!:

Hva mener dere

8917919[/snapback]

Hva om vi er Alien'ene ?? :hmm: og vi kom til jorda fks. fra mars.... At Nohas ark egentlig var et romskip som brakte oss hit til jorden ?

8931285[/snapback]

Hadde hvert kult :!: Ser for meg i en eller annen tid da det var en svær katastrofe på mars hvor hele planeten ble svidd. Det var mennesker der men de hadde en helt annen sivilisasjon, kultur og historie. De hadde kommet skikkelig langt. Noen få klarte å rømme og måtte starte helt på nytt på Jorda, hvor de utrydda dinosaurene og senere ødelagte alt av skrifter og dokumentasjon ifra disse hendelsene :ph34r::ph34r: dobbelninja liksom

8957784[/snapback]

Makes sence in a strange way ;) Jeg mener.. Noah var liksom 500 år i følge bibelen, kanskje menneskene på en annen planet klarte bli så gamle der. Må si jeg ikke har studert bibelen så godt, men det er mange av tinga som står der som virker alien for meg. Om bibelen kan være historisk korrekt og at Noah gjorde hva han gjorde så kan det jo være at han tok med seg litt krims krams fra en annen planet og startet på nytt her på jorda.

Grunnen til at det står så finurlig i biblen kan jo være at noe sånt vill være en vanskelig ting å forklare til sine etterkommere og derfor at historien er som den er?

Lenke til kommentar
Bibelen er bare hjernevasking for at menneskeheten ikke skal finne ut for mye om virkeligheten!

8969440[/snapback]

Forklar... Når du sier dette, så sier du at dem som skrev bøkene i bibelen, visste noe som vi ikke vet. Så spør jeg deg, hva var det dem visste? :hmm:

Lenke til kommentar
Bibelen er bare hjernevasking for at menneskeheten ikke skal finne ut for mye om virkeligheten!

8969440[/snapback]

Forklar... Når du sier dette, så sier du at dem som skrev bøkene i bibelen, visste noe som vi ikke vet. Så spør jeg deg, hva var det dem visste? :hmm:

8969741[/snapback]

Det var jo liksom en ironisk teori da, Aliene skrev bibelen slik at vi ikke skulle finne ut alt som de hadde planlagt!

(det høres så sinnsykt dumt ut når jeg må forklare meg selv! :nei: )

Lenke til kommentar
Så mange dumme spørsmål....

Noen har for lite å gjøre når de diskuterer om vi er et Alien prosjekt.

8969830[/snapback]

Like sansynelig som at jeg har en banan i nesa akkurat nå. Ingen hvet noe som helst, men jeg mener at det finnes en gud og himmel med engler og en fyr som heter jesus som kan vekke folk til live og gå på vannet høres litt mer usansynelig ut enn at vi er et alien prosjekt faktisk ;)

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Vet at vet ikke staves med h i alle fall  :p

8970658[/snapback]

Øy sier du som bare har 15 posts !! Neida Xp .. Jeg lurer hvertfall h'er inn når jeg sier vet

Er jordboerne i Hitchhikers Guide to The Galaxy noe slags alien prosjekt ? Har skaffa den skal se den snart. En sa at det var med en arkitekt ("Gud" ) som lagde alt eller noe :)

Lenke til kommentar

Det heter ihvertfall ikke hvertfall .... g-sus im booored.

HGTG er morsom film, men boka er bedre, men det sies alltid da. Tankegangen er morsom i alle fall - fine avsporinger og assosiering der... gled deg :) Dessuten er det sikkert noen emner der som kan diskuteres ;) spes temaet om big blue *fniser bare av tanken på den scenen*

Jahve er guds riktige navn sies det. Hva er en gud egentlig om ikke en alien?

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Hva er en gud egentlig om ikke en alien?

8971334[/snapback]

Pr def. er h*n vel absolutt en alien:

Alien:

1. (1340) A person, animal, plant or other thing which is from outside the family, group, organization, or territory under consideration.

2. (____) A foreigner who is not a subject of the country in which he lives.

3. (1935) Any life form of non-Earth origin.

Lenke til kommentar

Det gikk et program på TV (Discovery?) en gang som hadde en liknende teori.. Den omhandlet at romvesen(er) landet på jorda, og befruktet de ellers dumme og underutviklede "menneskene", og skapte dermed Homo Sapiens.. Disse romvesene skulle visstnok være mye større enn dagens mennesker og mye mer intelligente.. Fint om noen vet hvilket program dette var, kunne tenkt meg å se det en gang til :p Ganske morsom teori.. Man kan aldri bli lei av å diskutere menneskenes opprinnelse, hva som er utenfor det uendelige ( ;) ), hva alt egentlig består av (til det minste "stoffet") osv.

Lenke til kommentar
Vi er bygd av molekyler, molekyler er bygd av Elektroner, protoner og nøytroner, protoner og nøytroner er bygd av Atomer, atomer er bygd av Kvarker, og kvarker er de minste byggeklossene vi har funnet!

Edit: Glemte Atomer + litt mer fiksing

8956547[/snapback]

Jasså, du fulgte godt med i naturfagtimene altså?

Lenke til kommentar
Hva er en gud egentlig om ikke en alien?

8971334[/snapback]

Pr def. er h*n vel absolutt en alien:

Alien:

1. (1340) A person, animal, plant or other thing which is from outside the family, group, organization, or territory under consideration.

2. (____) A foreigner who is not a subject of the country in which he lives.

3. (1935) Any life form of non-Earth origin.

8973292[/snapback]

2 av 3 da... jeg ville sagt nr 2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...