scythe Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du kan lage en egen religion og lage en hellig bok du kan kalle for alien prosjekt Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 alien skal hvist være intelligent utenomgjordisk liv databamse. I dette tilfellet hadde det livet da vert extemt intelliget eller hva ? mya bra det kom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror ikke vi er alene i universet. Ble mennesket skapt på jorda, er det en kjangs for at en annen livsform ble til på en annen planet. Siden universet er så stort, så tviler jeg på at vi noen gang kommer i kontakt med andre livsform(er). Dog, man vet aldri Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Får vi flere slike tråder så skal jeg revurdere min stilling som mod i forumet... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ble mennesket skapt på jorda, er det en kjangs for at en annen livsform ble til på en annen planet. 8929060[/snapback] En kjangs ?? rommet er UENDELIG stort og har ALLTID existert ! BTW: er det riktig å si rommet ? Vi er på jorda som er i et solsystem som er i melkeveien som er i en galakse som er i et univers som er i rommet hvor det finnes mange slike univers ?? Ble litt mange ord for ?? Får vi flere slike tråder så skal jeg revurdere min stilling som mod i forumet... 8929084[/snapback] å ? =P hva er galt ?? Passer den ikke til religion, filosofi, livsyn ? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Snip? Snipp? Snipp og Snapp? 8920267[/snapback] Jeg håper for helsike at ikke den gutten der blir lei og finner seg et forstørrelsesglass en sommerdag! :!: Kanskje er dette universet et atom i kroppen til en eller annen? Kanskje vi er virus i mikroskopet til noen? Who knows? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Endret 24. juni 2007 av Lord-KGA Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 alien skal hvist være intelligent utenomgjordisk liv databamse. I dette tilfellet hadde det livet da vert extemt intelliget eller hva ? mya bra det kom 8923193[/snapback] "Ekstremt" blir vel et litt ekstremt ord å bruke, for alt er jo relativt. Selv om det idag er mest vanlig med 2 gb ram (2000 ganger mere ram enn vi hadde for 15 år siden), selv om det er ekstremt mye mere, så trenger det ikke være så ekstremt langt unna, tidsmessig. Et dårlig eksempel kanskje, hehe. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 kanskje det ikke var noe intelligent liv men vi alikevel ko mifra en annen planet hvor det kun bodde mikroskopiske glassmaneter. En svær meteoritt snurta planeten og dermed tok med seg litt liv i fra den og landa på vår >< Kanskje er dette universet et atom i kroppen til en eller annen? Kanskje vi er virus i mikroskopet til noen? Who knows? HVa vil da skje når vesenet vi bor i dør ? Har sett litt av MEn In Black for en god stund sia. var det ikke noe lignende der eller ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Er vi et glømt alienprosjekt ? Tenkte nettop at vi kanskje ( =P ) kunne ha hvert et prosjekt av noen alien forskere. Vi som i jorda og livet her. Ser det for meg. Hadde hvert genialt. At noen menneske lignende romvesner planlagte alt dette. Det gikk litt seint, men de fikk såvidt oppleve den første mikroskopiske glassmaneten. Da de første dinosaurene var utvikla var sivilisasjonen med forskerne forlengst glemt, planeten deres var pulver og sånt. Er det en mulighet ? ^^ :!: Hva mener dere 8917919[/snapback] Hva om vi er Alien'ene ?? og vi kom til jorda fks. fra mars.... At Nohas ark egentlig var et romskip som brakte oss hit til jorden ? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 HVa vil da skje når vesenet vi bor i dør ? Har sett litt av MEn In Black for en god stund sia. var det ikke noe lignende der eller ? Jovisst! Husker ikke helt hva universet egentlig var, om det var celle eller atom. Hmmm, når jeg tenker meg om, var ikke dette universet en golfball eller noe lignende? Men det er mye rart som er kuleformet? Atomer, elektroner, planeter, stjerner... Universet? Er jeg på bærtur? (Igjen) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 mer i retnng av båt tur for sånt o no er vel littegran ovalt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hehe, ok. Pokker og, jeg som trodde jeg var på sporet av noe stort nå! Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det fins ingen som vet hvem som eventuelt skapte universet, hvordan det eventuelt oppstod, hvor stort det eventuelt er, når det eventuelt skulle kollapse eller slutte å eksistere, eller om det faktisk eksisterer i det hele tatt. Ingen vet hva eller hvor dem var før dem ble født, og ingen vet når dem skal dø. Ingen vet hva som eventuelt er etter døden. Ingen vet den fulle og hele sannhet, hvis den fins. Vi vet, men vi vet likevel ikke. Vi definerer, men vi forstår ikke. Vi leter og søker, men finner ingenting. aliens? hva er det? :!: 8922860[/snapback] Jeg vet svaret på alt det der, og det er relativt enkelt: 42 http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...Id=81536&rom=MP Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du kan lage en egen religion og lage en hellig bok du kan kalle for alien prosjekt 8923085[/snapback] Hvorfor finne opp hjulet på nytt..? http://rael.org/ http://en.wikipedia.org/wiki/Raelism Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Ja vi er tydeligvis et UTROLIG MISLYKKET gene-modifiserings-prosjekt... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tenk hvis vi er microorganismer som lever på en mugglet kjøttbolle i bunnen av guds fryser?? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Tenk hvis vi er microorganismer som lever på en mugglet kjøttbolle i bunnen av guds fryser?? 8946770[/snapback] Noen gang tenkt over hvor langt inn man kommer på materien? Når vi ser, så ser vi objekter. Men når maur ser, så ser dem kanskje de små delene bedre som utgjør hele objektet. Men hvis bakterier hadde øyne, ville dem sett tingene ennå mindre. Hvor smått kan man komme? Vi kan være enige i at vi kommer ikke sålangt inn at ting forsvinner, det er jo umulig for vi vet jo at materie er der. Så da er man nesten nødt å beregne det i det uendelige, det er litt sykt å tenke på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Tenk hvis vi er microorganismer som lever på en mugglet kjøttbolle i bunnen av guds fryser?? 8946770[/snapback] Noen gang tenkt over hvor langt inn man kommer på materien? Når vi ser, så ser vi objekter. Men når maur ser, så ser dem kanskje de små delene bedre som utgjør hele objektet. Men hvis bakterier hadde øyne, ville dem sett tingene ennå mindre. Hvor smått kan man komme? Vi kan være enige i at vi kommer ikke sålangt inn at ting forsvinner, det er jo umulig for vi vet jo at materie er der. Så da er man nesten nødt å beregne det i det uendelige, det er litt sykt å tenke på. 8948258[/snapback] Vi er bygd av molekyler, molekyler er bygd av Elektroner, protoner og nøytroner, protoner og nøytroner er bygd av Atomer, atomer er bygd av Kvarker, og kvarker er de minste byggeklossene vi har funnet! Edit: Glemte Atomer + litt mer fiksing Endret 28. juni 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Moff Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Er vi et glømt alienprosjekt ? Tenkte nettop at vi kanskje ( =P ) kunne ha hvert et prosjekt av noen alien forskere. Vi som i jorda og livet her. Ser det for meg. Hadde hvert genialt. At noen menneske lignende romvesner planlagte alt dette. Det gikk litt seint, men de fikk såvidt oppleve den første mikroskopiske glassmaneten. Da de første dinosaurene var utvikla var sivilisasjonen med forskerne forlengst glemt, planeten deres var pulver og sånt. Er det en mulighet ? ^^ :!: Hva mener dere 8917919[/snapback] Hva om vi er Alien'ene ?? og vi kom til jorda fks. fra mars.... At Nohas ark egentlig var et romskip som brakte oss hit til jorden ? 8931285[/snapback] Hadde hvert kult :!: Ser for meg i en eller annen tid da det var en svær katastrofe på mars hvor hele planeten ble svidd. Det var mennesker der men de hadde en helt annen sivilisasjon, kultur og historie. De hadde kommet skikkelig langt. Noen få klarte å rømme og måtte starte helt på nytt på Jorda, hvor de utrydda dinosaurene og senere ødelagte alt av skrifter og dokumentasjon ifra disse hendelsene dobbelninja liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå