Moff Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er vi et glømt alienprosjekt ? Tenkte nettop at vi kanskje ( =P ) kunne ha hvert et prosjekt av noen alien forskere. Vi som i jorda og livet her. Ser det for meg. Hadde hvert genialt. At noen menneske lignende romvesner planlagte alt dette. Det gikk litt seint, men de fikk såvidt oppleve den første mikroskopiske glassmaneten. Da de første dinosaurene var utvikla var sivilisasjonen med forskerne forlengst glemt, planeten deres var pulver og sånt. Er det en mulighet ? ^^ :!: Hva mener dere Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Gå og legg deg. Sov edit: Vel, ingen kan vel bevise at det er umulig? Endret 21. juni 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 bare en teori. ja har snudd døgnet opp ned fordi jeg har reist e del i det siste Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg stemmer for den teorien! Heller den en at gud har lagd oss hvertfall *ler* Har du sett de IF reklamene? tenkte med en gang på de jeg De små krabatene som utsetter seg selv for ulykker for å finne ut noe statistikk morsomt.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Gå og legg deg. Sov edit: Vel, ingen kan vel bevise at det er umulig? 8917924[/snapback] Men det er vel heller dem som mener det er et alien prosjekt som skal bevise det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ja men han spurte om det var en mulighet. Jeg sier ikke at jeg tror på det, langt ifra, men jeg skal ikke ta ifra han den gleden å tro på slike ville idéer Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Nei, vi er ikke noe vitenskaplig prosjekt, vi er bare en alien ant farm. Vi får bare håpe at de ikke glemmer oss i vinduet en solrik dag... Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Min alternative teori er som følger: Det finnes en planet, mange millioner ganger større enn vår. Samme med skapningene, enormt store i forhold til oss. Sånn utenom størrelsen er de relativt like oss, dog endel lenger fremme i utviklingen. I tillegg er tiden der fullstendig annerledes, 100 av våre år er noen snaue minutter der. På planeten har de selvsagt skoler. Her lærer de naturfag, og på videregående begynner det å bli relativt avansert(voldsomt avansert i forhold til oss, selvsagt). Elevene i B-klassen har fått en oppgave som skal vare hele semesteret. De har fått utdelt et akvarie, og basisingrediensene i et univers. Oppgaven er å skape et univers, med minimum en sivilisasjon. Ved enden av semesteret vil prosjektet bli vurdert etter hvor avansert sivilisasjonen er blitt, utfra hvordan eleven har lagt premissene til rette. Vi er del av et slikt prosjekt. Vi kan selvsagt umulig se dette, da det for det første er sabla stort akvarie etter vår skala, og i tillegg er vår skaper såpass svær at man vil aldri kunne se noen konturer, fingerspissen hans er jo større enn vårt solsystem. Dog kan eleven ved hjelp av en omvendt høyttaler snakke til oss(hans normale stemme ville selvsagt ødelagt alt av trommehinner) gjennom det lyd- og lufttette akvariet. Dermed har vi forklaringen på "Gud". Eleven tenkte at det ville være en god idé å snakke med oss og fortelle oss hva vi skulle gjøre, for å utvikle oss best mulig. Men vi må huske at vår skaper ikke er gamle karen, så han forsto ikke konsekvensene av å tiltale primitive mennesker med sin tordenrøst. Etter endel år(for oss) med prøving og feiling, som førte til både tilbeding, kriger, og forsøk på å bygge tårn opp mot ham, fikk han nok, og bestemte seg for å holde kjeft. Han innså at utviklingen gikk best om det fikk putre og gå av seg selv, og han heller syslet litt med vær og vind når nødvendig. Hvor langt i semesteret vi nå er kommet, er selvsagt umulig for meg å si. Det er klart enden vil komme en dag, men muligens er eleven blitt glad i kjæledyra sine, selv om han kun kan se dem med sinnsykt kraftige mikroskoper, og velger å beholde dem etter at skoleåret er ferdig. En dag vil han selvsagt bli lei, og skrote hele greia. Det er dette som populært blir kalt dommedag. Du får bare "be"(håpe) at han liker oss såpass lenge at du rekker å leve litt først, noe det tross alt er gode muligheter for, da ditt liv er et halvt sekund av hans. Innspill? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er bare én ting å si om slike ville, utrolige ideer: hvor i all verden får dere det fra? Jeg håper dere er klar over at slike hypoteser er ubrukelige uten beviser, og at uten det er det egentlig ikke verdt en diskusjon engang, for det er bare tilfeldige fantasier? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 vel, bibelen og Koranen blir vel diskutert nok. så hvorfor ikke diskutere denne teorien? Men det vil jo bli rent teoretisk for det er jo umulig å bevise noe av dette. Men ganske tøff ide Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er bare én ting å si om slike ville, utrolige ideer: hvor i all verden får dere det fra? Jeg håper dere er klar over at slike hypoteser er ubrukelige uten beviser, og at uten det er det egentlig ikke verdt en diskusjon engang, for det er bare tilfeldige fantasier? 8920459[/snapback] Akkurat som religion mao? Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er bare én ting å si om slike ville, utrolige ideer: hvor i all verden får dere det fra? Jeg håper dere er klar over at slike hypoteser er ubrukelige uten beviser, og at uten det er det egentlig ikke verdt en diskusjon engang, for det er bare tilfeldige fantasier? 8920459[/snapback] Jeg regner med du skjønner teorien min ikke har snev av seriøsitet fra min side? Dog er muligheten for at min teori er korrekt like stor som f.eks at bibelens teori er rett.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er bare én ting å si om slike ville, utrolige ideer: hvor i all verden får dere det fra? Jeg håper dere er klar over at slike hypoteser er ubrukelige uten beviser, og at uten det er det egentlig ikke verdt en diskusjon engang, for det er bare tilfeldige fantasier? 8920459[/snapback] Jeg regner med du skjønner teorien min ikke har snev av seriøsitet fra min side? Dog er muligheten for at min teori er korrekt like stor som f.eks at bibelens teori er rett.. 8920833[/snapback] Tenk deg, om 2000 år kan det hende at du blir sett på som en stor profet Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er bare én ting å si om slike ville, utrolige ideer: hvor i all verden får dere det fra? Jeg håper dere er klar over at slike hypoteser er ubrukelige uten beviser, og at uten det er det egentlig ikke verdt en diskusjon engang, for det er bare tilfeldige fantasier? 8920459[/snapback] Jeg regner med du skjønner teorien min ikke har snev av seriøsitet fra min side? Dog er muligheten for at min teori er korrekt like stor som f.eks at bibelens teori er rett.. 8920833[/snapback] Tenk deg, om 2000 år kan det hende at du blir sett på som en stor profet 8920947[/snapback] Bli med på laget mitt, så misjonerer vi teorien min over alt! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 *ringe på døra hos naboer kl. 7 om morgenen og misjonere* Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Ikke vær så opptatt med at alt som er utenfor ditt "selv" skal definere hva du er. Du er hva du selv mener du er. Ser du på deg selv som en vampyr og bruker plasttenner fra leketøysfabrikken, ja da ER du en vampyr. Ser du på deg som et menneske, ja da er du et menneske. Det er viktig å forstå at vi er selvstendige individer, og det fins ikke et eneste menneske i denne verden som stiller opp for deg. Stiller dem opp, så gjør dem det for seg selv. Du er ansvarsfull, du burde være ansvarsbevisst, alt du gjør har en konsekvens og den konsekvensen er enten positiv eller negativ for deg. Den dagen du forstår at, alt du sier, alt du gjør, står ved deg og kun du får tilbake samme mynten, enten godt eller vondt. Dette må også være slik, uansett hvor vondt det måtte være, så er du så selvstendig, at hvis du var alene på denne kloden, ville du forstått det enda bedre. Uansett hvor nært andre er deg, uansett hvor kjærlig dem er mot deg, så forandrer det ikke det faktum at du er selvstendig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Helt ærlig tror jeg at vi er såpeserien til gud! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Personlig tror jeg at vi er en TV serie... At et alien TV-selskap plaserte mange dfoskjellige arter på en jord for å se konflikter o.l ... akkurat som big brother .. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det fins ingen som vet hvem som eventuelt skapte universet, hvordan det eventuelt oppstod, hvor stort det eventuelt er, når det eventuelt skulle kollapse eller slutte å eksistere, eller om det faktisk eksisterer i det hele tatt. Ingen vet hva eller hvor dem var før dem ble født, og ingen vet når dem skal dø. Ingen vet hva som eventuelt er etter døden. Ingen vet den fulle og hele sannhet, hvis den fins. Vi vet, men vi vet likevel ikke. Vi definerer, men vi forstår ikke. Vi leter og søker, men finner ingenting. aliens? hva er det? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå