Moff Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Tittelen sier alt. Eventuelt Hva gjør han ? Hadde han sendt en av sine elite engler i "menneskeham" ned 11.9.01 ? =P Menneskeham Eliter En brann herjer villt over landet. HVis Gud får mer enn 200 prayers skal han se på saken. Deres meninger ?? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 En brann herjer villt over landet. HVis Gud får mer enn 200 prayers skal han se på saken. Deres meninger ?? 8917832[/snapback] Det meste tyder på at han ikke gjør på noe. Før likte han å..: A) sende englene; Vesene med vinger som flyr daler ned fra himmelen, englene som kan drepe titusener med sverd og kontrollert pest-utbrudd (les om David). Det har han stoppet med -- eller så går englene med hatt og bart og stresskofferter... Ingen bevingede mennesker her i gården... og ingenting i bibelen tyder på at de har evnen til å maskere seg som mennesker heller. B) snakke med mennesker i person, og gjerne også større folkegrupper. Denne praksisen har opphørt. Noe som også gjelder for andre guder: Selv om guden gud var personlig, så var det enkelte av dem som han viste seg for som fremdeles tilba andre guder... Som også må ha vist seg -- da det å se og ta på og vise fram en gud egentlig er nok bevis for at guden eksisterer, og da mange ikke tilba ham selv om han viste seg... C) før kunne alle guds etterfølgere som virkelig trodde helbrede de syke, i dag tyr vi til sykehus(!) og har ikke mer enn 0% effektivitet i bønn -- bønn betyr ingenting for menneskers ve og vell, med mindre de som blir bedt for vet om det. Men... Jeg må inrømme at jeg også føler meg vel når jeg vet at mennesker jeg kjenner står bak meg 100%, selv om de *ikke* akkurat ber... Så... Liten mulighet for det du. Guden Gud var nok bare en ørliten Loke-inspirert midtøsten-gud som prøvde å ta æren for universet, som nå er død av ... (resten av) gudene vet hva. Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Han hadde gjemt seg i en krok å revet av seg i håret, når han fikk se alt elendigheta han har stelt i stand.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå