Gå til innhold

Sunny Beach, Bulgaria=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er litt overdrevenet... La ikke akkurat så ille merke til det når jeg var der=P Bortsett fra noen spesielle hendelser vi hadde på nattan..=) Synes det var knall der jeg.. var der 28juni til 12juli.. Tror dem blåser det litt vel mye opp.. Selvffølgelig blir du rana hvis du går drita full midt på nattan i en skitten gate.. Og det stemmer at det er problemer med folk som legger piller opp i drinken og sånt.. er jo bare å være litt ekstra på vakt når du er på byen, og ellers bruke hue litt:P tror nok det hysteriet som er nå, er litt oppblåst=P

Endret av Opalkev
Lenke til kommentar
Jeg tror det er litt overdrevenet... La ikke akkurat så ille merke til det når jeg var der=P Bortsett fra noen spesielle hendelser vi hadde på nattan..=) Synes det var knall der jeg.. var der 28juni til 12juli.. Tror dem blåser det litt vel mye opp.. Selvffølgelig blir du rana hvis du går drita full midt på nattan i en skitten gate.. Og det stemmer at det er problemer med folk som legger piller opp i drinken og sånt.. er jo bare å være litt ekstra på vakt når du er på byen, og ellers bruke hue litt:P tror nok det hysteriet som er nå, er litt oppblåst=P

9137388[/snapback]

jeg mener at media har ikke fått taki alt.

Ikke alle som gidda å si ifra om det som skjedde med de neddi der.

Lenke til kommentar

Skal til sunny beach om to dager, kommer til å bli digg. all dette oppstyre i media er for at de har lite å skrive om. tror ikke norske byer er mye bedre i helgene. nordmenn er dritings hver helg, men der nede er det helg hver dag! ikke rart det oppstår no groms da.

Lenke til kommentar
Skal til sunny beach om to dager, kommer til å bli digg. all dette oppstyre i media er for at de har lite å skrive om. tror ikke norske byer er mye bedre i helgene. nordmenn er dritings hver helg, men der nede er det helg hver dag! ikke rart det oppstår no groms da.

9140867[/snapback]

du er bare naiv

Lenke til kommentar

Mye av problemet er vel skandinavers drikke og festekultur. Når en hel gjeng med festoverivrige skandinaver snøvler seg gatelangs er de et veldig godt mål for tjuvepakket. Holder man seg litt i skinnet og ikke blir søplefull så vil jeg tro at man unngår det værste.

Mange skandinaver blir rasshøl i fylla, og setter seg ofte over de innfødte i rang. Da går det galt.

Edit: Noen utesteder er nok også værre enn andre da det kommer til tjuvpakk enn andre steder. Kanskje man bør være litt kritisk med hvor man går og hvor full man faktisk er?

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
Mye av problemet er vel skandinavers drikke og festekultur. Når en hel gjeng med festoverivrige skandinaver snøvler seg gatelangs er de et veldig godt mål for tjuvepakket. Holder man seg litt i skinnet og ikke blir søplefull så vil jeg tro at man unngår det værste.

Mange skandinaver blir rasshøl i fylla, og setter seg ofte over de innfødte i rang. Da går det galt.

Edit: Noen utesteder er nok også værre enn andre da det kommer til tjuvpakk enn andre steder. Kanskje man bør være litt kritisk med hvor man går og hvor full man faktisk er?

9140907[/snapback]

ranene kan skje f.eks rett etter middagen i 7-8tiden, da man bare har rukket å tatt 2-3 pils.

Lenke til kommentar

9140907[/snapback]

ranene kan skje f.eks rett etter middagen i 7-8tiden, da man bare har rukket å tatt 2-3 pils.

9140925[/snapback]

Selvfølgelig finnes det unntak, men de fleste overfall/ran skjer i de mørke nattetimene.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig finnes det unntak, men de fleste overfall/ran skjer i de mørke nattetimene.

Jeg tviler ikke på at det er farligst da, men etterhvert som forsikringssakene kommer inn så får vi vite om også kriminalitet mot edru personer midt på dagen er mer utbredt enn hva det er andre steder.

Det som er unikt er uansett at politiet er helt uinteressert og bare flirer av de som skal levere anmeldelser. Det gjør at man burde være betenkt med å dra dit.

Det som er betenkelig er også at politiet har stått og sett på at personer blir drept uten å gripe inn. Selv om den som ble angrepet ikke var helt uten skyld er det ikke i det hele tatt holdbart at noen blir drept rett forran flirende politikonstabler.

Lenke til kommentar

Kan det hende at det rett og slett er lokalbefolkningen som har fått nok av tilreisende drittsekker og gir dem som fortjent? Jeg tror jeg hadde blitt ganske så harm selv om nabolaget halvparten av tiden var invadert av mennesker som bare var der for å drikke og gjøre ting de ikke tør gjøre hjemme.

Lenke til kommentar
Kan det hende at det rett og slett er lokalbefolkningen som har fått nok av tilreisende drittsekker og gir dem som fortjent? Jeg tror jeg hadde blitt ganske så harm selv om nabolaget halvparten av tiden var invadert av mennesker som bare var der for å drikke og gjøre ting de ikke tør gjøre hjemme.

9152479[/snapback]

Det finnes nesten ikke innfødte der.. De fleste som bor der lever av turismen, ellers er det tilreisende kriminelle og folk som skal tjene penger.

Lenke til kommentar

Sitter her nede naa, og jeg foler meg seriost mer trygg her enn hjemme i Sandnes paa kveldstiden. Svensker og nordmenn over alt, og alle er kanonglade og vennlige. Har ikke sett en eneste slosskamp. Og ingen av mine venner har kommet i seriose problemer. Selv om de har drevet utrolig mye helvete. Den gjengen paa 12, hvor 10 av dem ble ranet, banket osv maa vaere de storste fuck up folka i hele Norge. Fordi dette er et ferieparadis hvor saa godt som alle har det fantastisk.

Lenke til kommentar

Kjipt for alle turistene som blir ranet og slått ned osv. Men tenk på de fastboende som ikke får noe direkte inntekt av turistene. Må være et helvete å bo der nede med tonnevis av fulle bortskjemte turistungdommer uten noen hemninger. De har jo unger, jobb de også. Må være forfærdelig å bo der akkuratt under disse sommermånendene. Ikke alle drar nytte av turistene vettu.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i bulgaria 4 ganger, men ikke nå i år. Egentlig glad for det etter alt det jeg nå har fått vite om ferie plassen. Men det skremmer meg ikke på noen måte, det her er ingen nyhet om hva som skjer i bulgaria.

En ting som er sikkert er at ting har forandra seg der nede på 1år. Veldig synd at det skal ende opp sånn som det der når man først drar på ferie for å kose seg.

Noen gutter jeg kjenner kom hjem der i fra i natt, dem måtte dra hjem 4 dager før fordi dem ikke orket mere. De hadde gått ute på gaten midt på dagen også sett en bil hadde kastet ut en fyr fra døra, hvor ansiktet hans var helt smadret.

Om jeg skal tro på det eller ikke, det skal jeg ikke si noe om men etter alt jeg har hørt og hva folk sier så tror jeg masse er oppspinn.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme igjen med halsbetennelse og brunfarge. Vi var 8 gutter som reiste sammen, 2 andre bekjente som reiste samtidig, og vi traff 6 andre bekjente der nede også. Så det var en del på vorspielene. Først bodde vi på Balaton i en uke. Men etter å ha vært innom hotellene til de andre folkene; Alba, Baikal og Oasis, bestemte vi oss for å flytte. På Balaton var det helt jævlig. Ikke aircondition. Tapeten på rommene holdt på å falle av. Dusjen, TVen, låsen og telefonen funket ikke på det ene rommet. Det var ikke dusjforheng, så når vi dusjet ble hele badet vått. Det var butikk nede i førsteetasje, men han som jobbet der kjeftet på oss hvis vi hadde vært å kjøpt noe fra andre butikker. Ute på plenen med bassenget lekte vi litt med en fotball, men da kom badevakten å kjeftet på oss. 2 dager etter var det noen andre som lekte med en fotball, da kom badevakten bort til dem og spillte med dem! Er sikker på at jeg hørte "Fucking Norwegians" fra en av dem i resepsjonen. Vi fikk vi ikke lov til å ha med jenter hjem om kveldene. Jeg så aldri ett eneste smil fra de som jobbet der. Maten var forferdelig. Når han jeg bodde med, spydde i sengen sin, så snudde bare vaskehjelpen madrassen!

Så vi byttet til Jupiter. Mye bedre hotell. Eneste negative var at gardinene funket ikke om natten når det var mørkt ute, men lyst inne på rommet fra lampene. Folk som gikk utenfor kunne se rett inn. Men det fikset vi med å kjøpe masse bademadrasser og dekke hele vinduet.

Mange av vennene mine ble så fulle at de ikke en gang husket hvordan de kom seg hjem, og vandret rundt alene i flere timer om nettene. Alikevel var det bare én av oss som fikk et slag på trynet. Men han hadde sikkert vært tøff i trynet med noen. Selv husket han ikke helt hva som skjedde. Vi så ikke en eneste slosskamp. Ikke noe vold i hele tatt. Selv om alle var utrolig fulle hele tiden, og alle drev en del rølp.

Lenke til kommentar
Da var jeg hjemme igjen med halsbetennelse og brunfarge. Vi var 8 gutter som reiste sammen, 2 andre bekjente som reiste samtidig, og vi traff 6 andre bekjente der nede også. Så det var en del på vorspielene. Først bodde vi på Balaton i en uke. Men etter å ha vært innom hotellene til de andre folkene; Alba, Baikal og Oasis, bestemte vi oss for å flytte. På Balaton var det helt jævlig. Ikke aircondition. Tapeten på rommene holdt på å falle av. Dusjen, TVen, låsen og telefonen funket ikke på det ene rommet. Det var ikke dusjforheng, så når vi dusjet ble hele badet vått. Det var butikk nede i førsteetasje, men han som jobbet der kjeftet på oss hvis vi hadde vært å kjøpt noe fra andre butikker. Ute på plenen med bassenget lekte vi litt med en fotball, men da kom badevakten å kjeftet på oss. 2 dager etter var det noen andre som lekte med en fotball, da kom badevakten bort til dem og spillte med dem! Er sikker på at jeg hørte "Fucking Norwegians" fra en av dem i resepsjonen. Vi fikk vi ikke lov til å ha med jenter hjem om kveldene. Jeg så aldri ett eneste smil fra de som jobbet der. Maten var forferdelig. Når han jeg bodde med, spydde i sengen sin, så snudde bare vaskehjelpen madrassen!

Så vi byttet til Jupiter. Mye bedre hotell. Eneste negative var at gardinene funket ikke om natten når det var mørkt ute, men lyst inne på rommet fra lampene. Folk som gikk utenfor kunne se rett inn. Men det fikset vi med å kjøpe masse bademadrasser og dekke hele vinduet. 

Mange av vennene mine ble så fulle at de ikke en gang husket hvordan de kom seg hjem, og vandret rundt alene i flere timer om nettene. Alikevel var det bare én av oss som fikk et slag på trynet. Men han hadde sikkert vært tøff i trynet med noen. Selv husket han ikke helt hva som skjedde. Vi så ikke en eneste slosskamp. Ikke noe vold i hele tatt. Selv om alle var utrolig fulle hele tiden, og alle drev en del rølp.

9232669[/snapback]

Hahahaha! Samme hotell som meg! Jeg ser det for meg! Akkuratt sånn som jeg opplevde det!

Men huska du å legge litt i tips på madrassen da? Jeg spydde som faen på madrassa og da bytta de laken og greier....

Var bade vakta en gammel mann med hvit hatt? Han så hvertfall ganske irritert ut hele tiden!

And... halsbetennelsen derfra hang i meg i 2 uker! Fysj!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...