Gå til innhold

Sunny Beach, Bulgaria=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, det hadde vært artig om du fikk trykket opp de skjortene ;)

edit: Ringte Ving tidligere i dag for å høre om de gjorde noe for å forhindre slike hendelser fremover, men det eneste de har tenkt å gjøre er å komme med "gode råd" på informasjonsmøtene. Reiser og alt går nok som planlagt.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar
Star Tour sier fortsatt at det er et "veldig bra turistmål for barnefamilier".

Hvor uforsiktig må man egentlig være for å bli ranet? Må man være overstadig beruset alene i en mørk sidegate klokken 3 om natten?

9118153[/snapback]

en av kompisene mine, da det skjedde for første gang, ruslet sammens en gjeng på 3, ikke full i det heletatt.

Lenke til kommentar
Ja, men det lureste dere gjør ( om dere er edru)  er å springe som faen som dere ser antydning til at noen skal robbe dere.

9119672[/snapback]

Går ikke ant da, de har organisert seg, de snudde jo seg, var bare flere bak dem og noen på siden. Umulig, eller om du klarer å knocke 3-4 samtidlig så kan du klare det

Lenke til kommentar
Ja, men det lureste dere gjør ( om dere er edru)  er å springe som faen som dere ser antydning til at noen skal robbe dere.

9119672[/snapback]

Går ikke ant da, de har organisert seg, de snudde jo seg, var bare flere bak dem og noen på siden. Umulig, eller om du klarer å knocke 3-4 samtidlig så kan du klare det

9119695[/snapback]

Haha! Ja, skjønner! De har jo også som regel 2-3 jævli tjukke store folk også. Men går dere der det er masse folk hele tiden, så unngår dere mest sannsynlig dette da :tease:

Lenke til kommentar

9119672[/snapback]

9119695[/snapback]

Haha! Ja, skjønner! De har jo også som regel 2-3 jævli tjukke store folk også. Men går dere der det er masse folk hele tiden, så unngår dere mest sannsynlig dette da :tease:

9119704[/snapback]

joda sant det, skjedde i litt ubemannet strøk kan du si, men ei som var med ble ranet på åpen gate da folk så på. Ingen gjor noe

Lenke til kommentar

Noen som har sett noen kommentarer fra de lokale myndighetene om alle hendelsene som har vært det siste året i Sunny Beach?

Står jo mye om det i både norsk og internasjonal presse, så hvis de ikke tar seg sammen og faktisk gjør noe med dritten så kan de jo i løpet av kort tid bare si takk og farvel til turistene som legger igjen betydelige summer i lokalsamfunnet der.

Men de i styre og stell har vel kanskje hånda så langt ned i mafiaens pengesekk at de gir blaffen og grafser til seg så lenge det varer?

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Noen som har sett noen kommentarer fra de lokale myndighetene om alle hendelsene som har vært det siste året i Sunny Beach?

Ja, de påstod at voldtekstsanklagene kun var falske anmeldelser for å få forsikringspenger. De hadde ikke fått med seg at man ikke får utbetale noen forsikringssum om man blir voldtatt...

Lenke til kommentar

Faen, dama mi har fått helt noia for å dra ned dit nå. Har kjøpt og betalt en pakkereise til Sunny Beach 9. august og nå vil hun avbestille.. Det skjønner jeg jo egentlig, greit at det sikkert går bra om man er forsiktig, men jeg har prata med mange som har hatt skikkelig jævlige opplevelser der nede og ikke har følt seg trygge i det hele tatt. Er ikke sånn jeg vil ha det på ferie.

Er det noen som vet noe om rettighetene mine for å avbestille turen, evt. reise til et annet sted i Bulgaria istedet?

Var så dum at jeg ikke kjøpte avbestillingsforsikring, men jeg har lest at ved krigshandlinger, naturkatastrofer, eller annet som kan innebære risiko for deg har man rett til å avbestille.. Det er jo tydeligvis ikke trygt der nede, tror dere jeg kan bruke dette som argument?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...