Opalkev Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal til Sunny beach, Bulgaria om en uke:) Noen som har vært der og kan forteller meg om hvordan det er, hva jeg bør se og litt erfaringer og sånt? Er kjempe spent her hehe:P Skal være der i to uker så får nok av tid tror jeg:) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Jeg var det i forrige sommer, jeg likte det ikke, var sykt lei etter en uke. Men det er gøy i sjøen da, og varmt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Er ikke det et typisk reisemål for norsk ungdom? Tror jeg kjenner hvertfall 10-12 stykker som skal dit. Vet ikke helt hvor kult jeg hadde syntes det hadde vært å dra til et sted hvor man møter på nabojenta, halve klassen og x-antall bekjente i butikken. Men for all del, sikkert noe som får de til å reise. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er greit nok. Stranden er fin, men det kan være litt mye tang og (ufarlige) maneter innimellom. Stedet er litt lite spennende da. Jeg var der to uker i fjor, og det hadde nok holdt med en. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Hmm... er det maneter der?:O de er vel ikke farlige? Så lurer jeg på om det er noe historisk å se der nede i nærheten av sunny beach? Så har jeg hørt at det er mye kriminalitet. stemmer dettE?=S Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er sykt mye horer der i hvert fall. Tre gutter som går bar-runden langs stranden på kvelds/natterstid for nok tilbud om både det ene og det andre, blowjobs ble ropt ut annenhver meter. Tror ikke manetene er noe farlige. Der en by/halvøy med noe historisk opplegg ikke så langt unna, det går turer dit. Ikke la noe ligge ubevoktet på stranden, for det er en del (lomme)tyveri, men jeg har ikke hørt om noe ran e.l. Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hmm... er det maneter der?:O de er vel ikke farlige? Så lurer jeg på om det er noe historisk å se der nede i nærheten av sunny beach? Så har jeg hørt at det er mye kriminalitet. stemmer dettE?=S 8917954[/snapback] Jeg var der for fire år siden. Merket ikke noe til kriminalitet mens jeg var der, men det kan jo hende det er litt. Ikke så langt unna er det en gammel fiskelandsby (tror jeg) som heter Nessebar Der er det veldig fint med mange koselige restauranter o.l. Mener den står på UNESCOs liste over verdens kultur- og naturarvsteder, men er litt usikker på det.. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Broren min reiste dit i går, og skal være der 2 uker Han og en ganske stor vennegjeng! Har det visst bra sålangt! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Du finner reiseguide til Sunny Beach her. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Der er veldig mange portugisiske krigsskip der, så be aware Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg var der for 15 år siden. Det har sikkert endret seg mye siden den gang. Det var utrolig billig der, jeg følte meg nesten som en millionær. Pass på hva du spiser og hvor du spiser. Mange fikk problemer med magen, så unngå spisesteder hvor det ikke ser bra ut. Ikke kjøp is på stranda. Ta med kulltabeletter mot magesjaue. Mange veksler penger på gata, pass på at du ikke blir lurt. Så bør du ta en taxi til Nessebar for å se på landsbyen der. Tar ca en halvtime med taxi. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Kulltabletene skal jeg nok ta med!! Er det serriøst portugesiske krigskip der?=S det er jo verden farligste manet.. eller er det bare kødd? Så lurer jeg på om det tar lang tid å kjøre fra sunny beach til golden sands og albena? noen som vet?=D Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Nei det var bare kødd, men ja der er en del maneter, men ingen farlige så vidt jeg har forstått det Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 hehe;D da er det greit da:P Har helt noia for maneter og hvis verdens farligste manet hadde vært der hadde jeg nok holdt meg til basenget:P Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Noen som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra sunny beach til golden sands og varna? Lenke til kommentar
mads Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Var der i forrige uke, ville fester! Hvis du skal ta taxi rundt til barene i byen så pass på å si en pris før du setter deg inn i taxien, hvis ikke kan det fort bli dyrt. Rundt ti leva burde holde for en taxitur i sentrum. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Hmm.. ingen som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra Sunny beach til Golden sands og varna? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 En reiseplanlegger vil gi deg svaret på det. Lenke til kommentar
Opalkev Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Drar til Sunny Beach i natt=) når jeg kommer hjem skal jeg fortelle hvordan jeg har hatt det, hvordan det er og kanskje legge inn noen bilder=)... Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm.. ingen som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra Sunny beach til Golden sands og varna? 8953049[/snapback] Har nettopp vært 1 uke der nå. Til varna er det hvertfall 10 mil og noen timer med buss, men golden sands trur jeg er noe lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå