Gå til innhold

Sunny Beach, Bulgaria=)

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Sunny beach, Bulgaria om en uke:) Noen som har vært der og kan forteller meg om hvordan det er, hva jeg bør se og litt erfaringer og sånt?

Er kjempe spent her hehe:P

Skal være der i to uker så får nok av tid tror jeg:)

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er sykt mye horer der i hvert fall. Tre gutter som går bar-runden langs stranden på kvelds/natterstid for nok tilbud om både det ene og det andre, blowjobs ble ropt ut annenhver meter. Tror ikke manetene er noe farlige. Der en by/halvøy med noe historisk opplegg ikke så langt unna, det går turer dit.

Ikke la noe ligge ubevoktet på stranden, for det er en del (lomme)tyveri, men jeg har ikke hørt om noe ran e.l.

Lenke til kommentar
Hmm... er det maneter der?:O de er vel ikke farlige?:p 

Så lurer jeg på om det er noe historisk å se der nede i nærheten av sunny beach?

Så har jeg hørt at det er mye kriminalitet. stemmer dettE?=S

8917954[/snapback]

Jeg var der for fire år siden. Merket ikke noe til kriminalitet mens jeg var der, men det kan jo hende det er litt.

Ikke så langt unna er det en gammel fiskelandsby (tror jeg) som heter Nessebar :) Der er det veldig fint med mange koselige restauranter o.l. Mener den står på UNESCOs liste over verdens kultur- og naturarvsteder, men er litt usikker på det..

Lenke til kommentar

Jeg var der for 15 år siden. Det har sikkert endret seg mye siden den gang. Det var utrolig billig der, jeg følte meg nesten som en millionær. Pass på hva du spiser og hvor du spiser. Mange fikk problemer med magen, så unngå spisesteder hvor det ikke ser bra ut. Ikke kjøp is på stranda. Ta med kulltabeletter mot magesjaue. Mange veksler penger på gata, pass på at du ikke blir lurt. Så bør du ta en taxi til Nessebar for å se på landsbyen der. Tar ca en halvtime med taxi.

Lenke til kommentar

Kulltabletene skal jeg nok ta med!! Er det serriøst portugesiske krigskip der?=S det er jo verden farligste manet.. eller er det bare kødd?

Så lurer jeg på om det tar lang tid å kjøre fra sunny beach til golden sands og albena? noen som vet?=D

Lenke til kommentar

Var der i forrige uke, ville fester! Hvis du skal ta taxi rundt til barene i byen så pass på å si en pris før du setter deg inn i taxien, hvis ikke kan det fort bli dyrt. Rundt ti leva burde holde for en taxitur i sentrum.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hmm.. ingen som vet hvor lang tid det tar å kjøre fra Sunny beach til Golden sands og varna? :hmm:

8953049[/snapback]

Har nettopp vært 1 uke der nå. Til varna er det hvertfall 10 mil og noen timer med buss, men golden sands trur jeg er noe lengere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...