Ducki Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg ønsker en telefon som har det meste. Ser mest på evnen til å spille musikk og kamera funksjonen. Men ting som hastighet på mobilen og lagringsplass er også viktig. Jeg har vurdert N95. Nå har jeg Sony Ericsson K800i og vil helst ungå å skaffe meg en ny versjon av K modellene til SE. Jeg vurderte litt Nokia N93 også, men var litt skeptisk etter som den er så stor. Så om det hadde vært mulig å få tips og råd så hadde det vært fint. Oppsumering av spesifikasjoner som er ønsket: - Bra Kamera - Bra høytalere og vennelig for musikk - Rask arbeidsminne (RAM) - Vil ungå 'K' og 'W' mobilene til S E. (Helst ungå SE i det store og hele). mvh. Ducki Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 dette høres ut som en k700i spørr du meg Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 dette høres ut som en k700i spørr du meg 8919747[/snapback] Var ikke en gang morsomt Nei, jeg ville anbefalt Nokia N95 enkelt og greit Men husk at den er ganske billig i byggekvaliteten og at det er slark i skyvedekselet. N93 og N93i har bedre byggekvalitet og optisk zoom, men er som du sier enorme. E90 blir vel kanskje også for stor for deg, eller? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 jeg syns N95 er fet... jeg har prøvd den i 2 forskjellige Elkjøp butikker og syns ikke det var noe slark i den.. er det forskjell på alle telefonene eller bare noen som er sinnsykt nøye på skyvemekanismen? MEN jeg DIGGA n95 hehe.. Lenke til kommentar
Ducki Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Var ikke en gang morsomt Nei, jeg ville anbefalt Nokia N95 enkelt og greit Men husk at den er ganske billig i byggekvaliteten og at det er slark i skyvedekselet. N93 og N93i har bedre byggekvalitet og optisk zoom, men er som du sier enorme. E90 blir vel kanskje også for stor for deg, eller? 8919972[/snapback] Jeg har sett litt på E90. Men er ikke spesielt ute etter heltastatur. Og som du sier er rett, syns den ser litt for stor. Selv om N95 ikke er så mye mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå